Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tragisk at en så useriøs aktør har link fra sidene til Forbrukerrådet. Reklamerer som billigste strømleverandør, og er dobbelt så dyr som andre. I tillegg er avtalen å betale etterskuddsvis, men de sender krav på forskuddsbetaling. De svarer ikke på epost, ei heller telefon, så dette selskapet er det bare å komme seg vekk fra så fort som mulig. Men regner med at de snart sender inkassokrav, så vi tar saken inn for forliksrådet. Styr unna disse. Dessverre har jeg ikke noe bra å si.
Dette må bero på en misforståelse. Alle avtalene som markedsføres med etterskuddsvis betaling har etterskuddsvis betaling. Hvis du har opplevd kø på telefonen, så beklager vi dette. Bruk vår tilbakeringsfunksjon, så tar vi kontakt.
Endret fra spotpris til flyt og fikk dyrere kW-pris enn forventet.. Skulle egentlig vært den billigste, men det er i praksis langt fra sannheten. Også vanskelig å forstå faktura når den inneholder forskuddbetaling, faktisk bruk og etterbetaling i samme faktura.
Hei, Jeg antar at årsaken til bytte er at du ikke har oppfylt kriteriet om avtalegiro/efaktura som vi må ha på de aller billigste avtalene. Bare send oss en epost, dette er lett å ordne opp i! Mvh Agva Kundeservice
Skifter abonnementet ditt uten å si ifra.... Jeg gikk fra 5 ører per kWh til 49.... Forbrukerrådet neste!
Hei Leif, Det er i bestillingsprosessen formidlet at det er et digitalt abonnement som krever avtalegiro og efaktura. Bare å ta kontakt, så hjelper vi deg med dette! Agva Kundeservice
Tar for lang tid før en får svar, og tilbakering funksjonen er uklar vedrørende hvilken tast. Heldigvis traff jeg tilslutt en kjempehyggelig dame, som ordnet opp.
Hei Liv, Takk for konstruktiv tilbakemelding, det skal vi se nærmere på. Agva Kundeservice
Hadde Agva Spot Online, plutselig står det Agva Flyt på fakturaen med dobbel så høy pris per kilowatt time. Dette er lureri, så i ettertid at i vilkårene står det at Spot Online blir byttet til Flyt etter 12 måneder, men jeg har bare vært kunde i 6. Kommer til å bytte leverandør. Kundeservice svarer ikke på epost og de har et 815-nummer på telefon som jeg ikke har tenkt å ringe.
Hei Erlend, Her har det enten vært en misforståelse eller en feil. 815-nummeret kan du bruke til å be om tilbakering, det koster nok en krone avhengig av din teleoperatør. Vi har noen ganger et par dagers responstid på mail, men vi svarer absolutt. Skriv gjerne en ny, i tilfelle den ikke har kommet frem.
Sjekk den første og andre regningen din! Det ser ut som om de spekulerer i å gi deg en dyrere avtale enn det du er forespeilet. Skulle få spotpris avtale og etterskuddsbetaling, men endte opp med en en dyrere avtale med varabel pris og forskuddsbetaling.
Hei Raymond, Vi spekulerer ikke i noe som helst, vi ønsker jo å beholde våre kunder. Ta kontakt, så hjelper vi deg!
Hadde ett problem knyttet til en faktura grunnet en misforståelse mellom meg å Agva. Damen i kundeservice var veldig hyggelig og behjelpelig, og ryddet raskt opp. Agva kunne gjerne hatt en personlig innloggingsside så man fikk enda bedre kontroll på fakturaene sine, ellers er jeg veldig fornøyd.
Hei Henrik, Det var hyggelig å høre!