Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Men strøm er strøm, og den med best pris, og enkel måte å bytte leverandør på, velger jeg. Har akkurat byttet nå fra 1/11- 18. så det har jeg god tro på blir veldig bra.
Hei Morten, Strøm er strøm kvalitetsmessig og da er det som du påpeker viktig med pris. Vi er glad at du utifra dette har valgt oss og vi ser frem til å ha deg lenge som kunde. Dette med miljøvennlig er også viktig og vi selger kun 100% opprinnelsesgarantert strøm. Dette innebærer at produsenter av grønn strøm får en bedre pris for produksjonen og dermed blir det mer attraktivt å etablere seg innen denne delen av næringen.
Endrer avtalen uten å si i fra, og sender ut svært dyre regninger med kort frist for betaling. Håpløs kundeservice...
Hei Marit, om du synes det er kort frist vil jeg anbefale deg efaktura eller faktura på epost. Ta gjerne kontakt på [email protected] så skal jeg hjelpe deg!
I en godt skjult link i avtalen har de lagt inn en merknad om at spotprisavtalen byttes over til en annen mye dyrere avtale som de krever inn betaling forskuddsvis av. Dette inntreffer hvis ikke kunden oppretter avtalegiro. Selskapet ble forøvrig dømt i lagmannsretten i 2012 for lignende forhold: «Samlet sett fremstår Telinet Energi AS' vilkår med bindingstid og bruddgebyr som urimelige og i strid med markedsføringsloven 2009 § 22 og anken må forkastes.» https://www.forbrukertilsynet.no/content/2016/04/Telinet-energi-AS.pdf Merkelig at dette selskapet ikke forbys å drive virksomheten videre. Styr unna!
Har vert fornøyd kunde i et år, fikk plutselig jeg en forskuddsregning på over 11.000 kr, og 13.000 KW, på 2 måneder. Forbruke vårt ligger på ca 1500 Kw per måned.
De skrur opp prisene og endrer betingelser. Selv om man ringer og avtaler at de må gi varsel før de endrer, gjør de det likevel. Gir total blaffen i deg som kunde. Bla rett forbi denne søpla her.
De fakturerer i strid med regelverket som skal beskytte forbrukere. Styr unna!
Når jeg på siste regning plutselig fikk forskuddsbetaling uten informasjon på forhånd, en fakturapris på 81 kwh når spotprisen ligger på ca 50 øre og et doblet forbruk av hva jeg egentlig bruker i strøm, var det ganske enkelt å bytte strømselskap. Ikke svarer de på kundehenvendelsen min heller.