Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg oppdaget at Agva endret min avtale jeg har hatt i mange år, og innarbeidet betaling på forskudd uten å varsle. Jeg byttet leverandør. Jeg har 4 500 til gode hos dem, og frykter at pengene har gått tapt. Jeg har mast i 2 måneder om å få tilbakebetalt det jeg har tilgode, men kundeservice har standard svar på epost at min tilgodehavende er overført til annen avdeling og «utbetales fortløpende». Min klare anbefaling er å styre unna dette fullstendig useriøse strømselskapet. Å beholde andres penger er rett og slett ikke greit.
Hadde Tibber før og byttet til Agva. Men savner å kunne følge med på forbruk og pris samt pris fram i tid. Appen deres True Energy er dårlig i forhold til Tibber.
Ryddig og greit selskap ! Som jeg vil anbefale til mine venner !.
Jeg avsluttet kundeforholdet med Agva da de plutselig ensidig endret avtale med kort varsel og begynte å kreve forskuddsbetaling for stipulert forbruk. Vanskelig å holde oversikt. Tilgodebeløpet Agva skylder meg har jeg til gode å se noe av. Anbefaler ingen unntatt mine verste fiender å velge Agva.
Begynte å ta forhåndbetalt for to måneder uten å informere.
Bra så langt i løpet av de første 2,5 mnd hos Agva
Vi har opplevd det samme, både med Agva og et annet selskap. Man er nødt til å følge med, hvis ikke lopper de deg for mange, mange unødvendige kroner. Har vært hos Motkraft i 1 måned nå, og er så langt svært fornøyd! Det skulle vært ulovlig å sette kundene på dyrere avtaler UTEN en dialog først!!!