Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det enkleste man kan gjøre for miljøet som har størst effekt er å kutte ut Agva (juks og bedrag). Fikk regning hvor summaprisen var dobbelt så høy som den skulle være fordi Agva er svindel som slett ikke er der for å selge deg strøm til en billig penge. Agva gjør ingen innsats overhodet i å informere ny kunder om hvordan de setter opp efaktura og avtalegiro og sats på at de glemmer/ikke får til å gjøre dette selv. Selv om jeg ønsket meg E-faktura og Avtalegiro fikk papirfaktura i posten. En faktura på 0kr blir sendt ut for første måned. Det er vanskelig å sette opp Avtalegiro for en betaling på 0kr og det er ingen form for hjelp for hvordan man setter opp Avtalegiro. Senere fikk jeg miljøgebyr papirfaktura(49 kr.) ringte kundeservice og fikk raskt svar. Kundebehandler ville ikke ordne fakturaproblemene og miljøgebyret måtte betales! Vær kritisk til hvor du legger igjen pengene dine og hold deg unna Agva!
Jeg få store regninger men bruker mindre strøm enn det dere har tatt penger for. Kan dette rettes opp?
Frekk kundeservice, legger på og nekter å hjelpe.. Byttet abonnement uten å gi beskjed til meg, endrer avtale uten varsel. Henviser til regelverket som de selv ikkje holder.. Hold dere langt unna AGVA (Anonymisert) i kundeservice er ein sur j%"#!. 👍
Dårlig, for den sløve og passive kunden som hopper på lokkeagnet, han får en oppvåkning senere når sannheten siger inn at han jo hadde billigere strøm hos sin forrige leverandør! Da føler de seg sikkert litt bondefanget og dumme. Denne praksisen har de nok fått pepper av Forbrukerombudet med å skifte til en dyr tariff uten å gi beskjed til kundene fordi blant annet, ikke alle kundene har PC eller smarttelefoner. Jeg stikker avgårde fortere enn en hund lopper seg, så snart en annen leverandør kan gi meg en lavere stabil pris over tid. For øyeblikket er jeg fornøyd med 3 måneders fastpris på ca. 27 øre. Jeg er en ekte person! Vennlig hilsen Bjarne S....... 02. Juni 2017.
Veldig god kundeservice på telefon, forvirrende/vanskelig å velge abonnement fra hjemmesiden.
Bra pris. Krevende, må bruke tid på oppfølging. Ellers blir avtalen plutselig veldig dyr.!!! Dere kan følge opp kundene ved å informere om prisendringer bedre. Nå må en bruke mye tid på internett. Dere kunne gitt info via for eksempel mail eller sms.
Fikk bra hjelp per telephone. Endret fra fast pris til spotpris.