Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble sjokkert da jeg skjønte at det kom 2 fakturaer samme måned (01/09 og 25/09), som oversteg maksverdien på avtalegiroen ved banken. Hvordan kan dere endre betalingsdatoen for faktura uten å varsle meg? Dette var veldig respektløs og betydde at betalingen av den andre fakturaen ikke kunne gjøres på datoen og den ble betalt en dag for sent, noe dere helt sikkert vil belaste meg for dette. Jeg synes det er total mangel på respekt for klienten å starte med en ny avtale som jeg ikke har bedt om og ikke har gitt samtykke til. Jeg har allerede bedt om å bytte til en annen leverandør fordi deres måter å håndtere deres service på er uklare og jeg følte meg lurt. Jeg håper jeg kan få pengene jeg betalte i forskud i en avtale som jeg bare "ble informert" om i din mail 16/05.
Opplever at Agva stipulerer forbruket mitt for høyt. I tillegg til å betale for det faktiske forbruket mitt en måned forhåndsbetaler jeg også for to måneder frem i tid. Jeg oppdaget ikke dette før i september, da jeg mottok to fakturaer for til sammen fire måneder, og tre av dem ble trukket to ganger. Da jeg ringte dem for å forklare at det måtte ha skjedd en feil, og at jeg opprinnelig inngikk en avtale om etterskuddsbetaling i 2020, henvist de til et nyhetsbrev jeg fant i søppelpost (etter mye leting). Deretter tilbød de å slette den siste fakturaen jeg mottok. Det var ikke før jeg ringte dem for tredje gang og etter å ha sendt dem fire nye mail, at jeg fikk skriftlig bekreftet at de ville gå tilbake til den opprinnelige avtalen om etterskuddsbetaling. Jeg oppdaget også at jeg har 5000kr til gode. Kundeservice har forklart meg at beløpet vil bli refundert, noe det foreløpig ikke har blitt. Det har allerede gått 2 uker. Jeg opplever Agva som en uprofesjonell aktør. Særlig da de velger å informere om kritisk informasjon i et nyhetsbrev. I tillegg opplever jeg ansvarsfraskrivelse og dårlige kommunikasjonsevner hos kundeservice. Grunnen til at de gikk bort fra avtalen eller de andre spørsmålet jeg stilte dem i gjentagende mail, unngikk de konsekvent å svare på.
Jeg var kunde hos Aqva over 5 år og det var alltid så dårlig som nå. Uten å gi beskjed de begynte å fakturere på forskudd og regningene er dobbelt så høy. I september har jeg fått 2 fakturer med kjempe høy prisen. Det er på tiden å bytte selskap!
Stipulerte forbruk til nesten det dobbelte av reelt forbruk. Regning på nesten 3000 mer enn det skulle vært. Fortsatt ikke fått tilbake de pengene etter snart 2 uker.
Når man får en strømregning på siger og skriver NULL kroner både for juli juni og august så er det jo bare ZINNZYKT billig! Heia Agva! …og manglende overføringskabler sydover fra strøm paradiset Nord Norge oh salige!
Fikk regning for et strømforbruk som var over dobbelt så høyt som egentlige strømforbruket, ingen beskjed om det fra Agua og ingenting som skjedde for å ordne det opp. Da Jeg ringte inn virket de forvirret over hva som hadde skjedd. Å sende faktura for stipulert forbruk er jo bare tull, det stemte ikke overens med virkeligheten. I tillegg gjorde Aqua INGENTING for å ordne opp, og kundeservicen var svært dårlig. Nå sier jeg opp strømavtalen, men naturligvis er det gebyr for det, hvis ikke hadde vel ikke selskapet holdt på en eneste kunde.
Fikk en knall avtale for noen år siden som het «innkjøpspris» var veldig fornøyd frem til i år. Har bare vært surr med fakturaer, fått opp til flere fakturaer med feil beløp. Nå oppdaget jeg også at de har forandret avtalen min til en spotpris avtale uten å gi meg beskjed! Styr unna Agva!