Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Agva har antrukket mye mer enn forbruket var, allikevel sendte dem inkassovarsel. Fakturaene virker feilaktig med forhøye beløp/forbruk. Eposter blir ikke besvart. Veldig dårlig og skuffende.
Bestilte strøm til 8øre pr kwt. En uke etter jeg hadde blitt kunde ble prisen endret til 49øre pr. kwt. Dette er dårlig kundebehandling. Advarer andre om å kjøpe strøm fra dette firma.
Er svært fornøyd med min strømavtale med Agva kraft, Agva fast online. Har vært i kontakt med kundeservice et par ganger og har fått god hjelp og oppfølging.
Hadde blitt skiftet fra Spot til Flyt uten at jeg ønsket det. Hadde misforstått hvordan man skulle ordne avtalegiro og efaktura, men dette ble ordnet fort opp i med en kjapp telefon, og jeg ble satt over igjen til Spot abonnementet. God, kjapp, klar og hyggelig service som gjorde at vi fikk misforståelsen ut av verden fort!
Bra priser å flotte avtaler. Ønsker at de skal eie nettet og ikke Hafslund.
Hei Saman, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Når det gjelder nettet, så er det faktisk ting som skjer i nærmeste fremtid. Statnett jobber med å lansere den såkalte elhuben. Dette innebærer at alle målertall innrapporteres til et sentralt register som kraftleverandøren vil ha tilgang til. Du kan lese mer om dette på ww.elhub.no Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Reklamerer med "lurepris" for å kapre kunder. Kort etter avtaleinngåelse går prisen opp. Håpløst å komme gjennom på kundetelefon. Operer med et virvar av priser og setter opp prisen uten å informere kunden. Så på siste faktura at de hadde seksdoblet kW timeprisen fra 28.10.16. Bare en ting å gjøre... SIER OPP I DAG.
Hei Magne, Prisene på kraft har gått kraftig opp de siste ukene og dette påvirker alle leverandører. Noe av grunnen er at vi har hatt en tørr høst. Du kan se hele bransjens innkjøpspris til enhver tid på nordpoolspot.com Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Hadde ventetariff og ville ikke ha dyr strøm etter endt ventetariff og dermed prøvde å bestille fra AVGA. Jeg registrerte opplysningene mine på deres nettsider, og de sa at forespørsel til bytte er nå sendt til leverandør. Men etter 4 uker hadde det blitt avvist da AVGA ikke klarte å kopiere og lime inn min fødselsdato. De ba meg på nytt oppgi mine opplysninger, noe som jeg sendte per epost, og heller ikke denne gangen klarte AVGA og kopiere og lime inn dato, eller endrer med vilje slik at avtalen ikke blir godkjent. Ringte leverandøren og hørte med dem om hvorfor de avviser flyttingen, noe som de sier at AVGA oppgir feil opplysninger. Ringte AVGA og sa i fra hvorfor i helsike skrive samme feil TO ganger, og hvorfor endre mine opplysninger når alt er skrevet ned foran dem. Neida de ville forsøke å registrere meg for tredje gang, noe som jeg sa at jeg gir f... i etter alt dette. Så de klarer ikke å kopiere og lime inn, engang, hva forventer du av slike amatører? Styr unna!
Hei, Alt du legger inn på bestillingsskjemaet går automatisk inn i systemet, så her får ikke vi tastet feil. Vi er veldig opptatt av kvalitetssikring, så fint om du kan sende en beskrivelse av hva som har skjedd til vår kundeservice, merk den med "til leder kundeservice". Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice