Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Burde hatt "Min side" og mulighet til å følge forbruket sitt, lese fakturaer osv.
Fornybar energi er bra. Billige priser er bra. Men kundene burde kunne logge inn til "min side" slik at man kunne sjekke fakturaer og strømforbruk.
Jeg hadde bestilt strøm fra Agva og bedt om at faktura skulle sendes meg på e-post. Fikk mail om at jeg måtte opprette e-faktura men dette ønsker ikke jeg. I sin markedsføring bl.a. Gjennom Elskling kommer det klart frem at de tilbyr faktura på e-post. Jeg ringte Agva og fikk da en dame på tråden som sier de ikke har mulighet for å sende faktura på e-post men at jeg må betale et miljøgebyr hvis de må sende fakturaen i vanlig post. Jeg sa da at de isåfall drev med villedende markedsføring og henviste til info bl.a. På Elskling - damen ble sint og sa at da kunne jeg bare glemme avtalen hos dem og så la hun på.
Selskapet har satt meg opp på en forskuddsbetalingsavtale uten at jeg var klar over dette. Tok litt tid før jeg forsto dette og oppdaget at de overfakturerte grovt. Når jeg oppdaget dette hadde jeg nesten 20000,- kr. tilgode som sto hos de. Har nå holdt på i flere måneder for å få mine penger utbetalt igjen. De har lovet å gjøre det flere ganger uten at det har skjedd noe. De har konkurransedyktige priser, men anbefaler på det sterkeste å finne en annen leverandør.
Hei Terje, Dette hørtes rart ut, jeg vil gjerne ta en titt på saken din. Om du har penger til gode skal det selvfølgelig utbetales med en gang. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Billig strøm hvis du har riktig avtale, men de bytter uten å si i fra og da blir det plutselig dyrt.
Hei Magnus, Det kan se ut som om du har vært med på en kampanje der vi sponser strømmen din første måned i stedet for å bruke penger på reklamekampanjer. Etterpå går prisen over på en konkurransedyktig avtale. Det er ingen binding ved disse avtalene, og supert om du kommer med tips om du synes det ikke er godt nok formidlet på våre bestillingssider at det er en kampanje. Tar gjerne tips på [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Det er ufattelig at dette selskapet har lov å svindle mennesker slik de gjør. Man tegner en billig avtale og vipps dagen etter er prisen mangedoblet uten at man går beskjed. Møkkaselskap.
Hei Luwi, Vi har kampanjeavtaler som til tider innebærer en direkte sponsing av din første måned som kunde, før vi går over på en konkurransedyktig.standardtariff. Dette fordi vi synes det er bedre at kunden drar nytte av markedsføringsmidlene enn at de svis av på dyre reklamekampanjer. Dersom du synes dette er for svakt formidlet på våre bestillingssider, er vi veldig takknemlige for tips til hvordan det kan gjøres bedre. Du må gjerne skrive til meg direkte på [email protected] . Jeg vil også understreke at det ikke er noen bindingstid på disse kampanjene. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Kundeservice OK, noe trøbbel med fakturering, i orden etterhvert.
Hei Ivar, Bra det ordnet seg, Si gjerne fra om det er noe mer vi kan hjelpe med! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice