Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tidligere kunde, ble oppringt med kampanjetilbud. Orker ikke bytte i tide og utide, så takket nei. Typisk råselger som prøver overkjøre kunden. Prøvde seg med nye argumenter hver gang jeg avviste han, og la på etter femte forsøket. Forventer å bli behandlet med respekt av Agva sine representanter, og dermed blir score lav. Selskapet forøvrig har jeg ikke erfaring med, annet enn å betale faktura i en årsperiode.
Hei Ole, Takk for at du sier fra! Selgere kan av og til bli litt ivrige, så vi er nøye på å følge opp dette. Vi tar en ny runde meg selgerne for å understreke at det går an å formidle det gode budskap uten å være for pushy! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Vi tegnet oss på kampanje-avtaler så ofte som mulig for å få billigst mulig strøm (selvsagt), dette var tydeligvis ikke greit for Agva da de ikke tjente mye penger på oss. Så vi fikk til slutt ikke lov være kunde, med årsak: "Basert på en totalvurdering ønsker vi ikke å inngå en strømavtale med deg" Selvsagt kan jeg også nevne at de har vanligvis "lokkepris" en måneds tid, etter en stund kan de så mye som ti-doble prisen pr kilowatt-time. Da blir det ikke billig lenger. I tillegg sender de papir-faktura med høye gebyrer selv om kunden har bedt om efaktura, og har vært efaktura-kunde tidligere. De har åpenbart null kontroll i sitt kundesystem/fakturasystem. Agva ønsker tilsynelatende kun å loppe folk for penger, og de som de ikke klarer å loppe ønsker de ikke å ha noe med å gjøre. Greit nok i et forretningsøyemed, men de fremstår virkelig som en gjeng med kjeltringer. At de i det hele tatt eksisterer tyder på at folk flest liker å bli lurt, eller ikke bryr seg om at de blir lurt.
Hei Marius, Jeg kjenner ikke til ditt kundeforhold, men der synd å høre at du har dette inntrykket. Generelt kan jeg si at vi ved kampanjer ofte sponser prisen for nye kunder i stedet for å bruke de samme pengene på dyr reklame. For at dette skal komme til gode for flest mulig tillater vi ikke at kunder går inn og ut på disse sponsede avtalene flere ganger i året. Derimot har vi ingen binding på noen av spotprisavtalene og kunden står generelt fritt til å bytte til en annen leverandør eller til en av våre svært konkurransedyktige alternativer etter dette. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Dette selskapet driver i grenseland, kundene har ingen oversikt over hva de blir fakturert for. Useriørst, har også dyrt spesialnummer sjøl om det ikke lenger er lov.
Hei Elo, Vi har aldri hatt et dyrt spesialnummer, og 815-nummer har aldri gitt oss noen inntekter, da tror jeg du blander med 820-nummer som vi aldri har hatt. Derimot er det noen få mobilavtaler hos noen teleoperatører som har sett sitt snitt til å fakturere mer for anrop til 815-nummer. Derfor oppfordret norske myndigheter alle norske leverandører om å finne et alternativ fra midten av oktober. Vi skiftet derfor til tlf 67114466 uten at dette har gått utover noen funksjonalitet. Du kan se mer på infoen vi sendte ut her: https://www.mynewsdesk.com/no/agva-kraft/news/nytt-nummer-til-kundeservice-268397 Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Det som er dårlig er at de belaster min bank med avtalegiro uten et ord om hva jeg betaler for. Til og med på vinmonopolet får man kvittering på hva man betaler for, men ikke Agva Kraft. Frekt og arogant.
Hei Torleif, Alle med avtalegiro får faktura på papir, pdf eller som efaktura akkurat som om man ikke hadde tegnet avtalegiro. Jeg vil derfor be deg om å sjekke om du har fått en efaktura i nettbanken din. Ta veldig gjerne kontakt med [email protected] så vil vi sjekke hvilken betalingsform du har og om det eventuelt er noen feil i opplysningene vi har. Du skal selvfølgelig fortløpende få en oppstilling over hva du betaler for i god tid før trekket. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Gode lave priser, ingen problemer i det hele tatt.
Hei Anders, Sånt er alltid hyggelig å høre, vi skal gjøre vårt ytterste for at du fortsetter å være fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Strømmen er billig. Og man får raskt svar på kundespørsmål.
Hei Stine, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Ble lovt fastpris på strøm i et år men ble flyttet over til Agva flyt etter 3 måneder og ente opp å betale 20% mere en avtalt. Kundesørvis svarer ikke på telefon eller ringer tilbake, svarte på mail etter en stund men avviste klagen.
Hei Sivert, Det høres ut som om du har bestilt en 3 måneders og ikke en ettårsavtale. Ta gjerne kontakt på [email protected] så skal jeg undersøke det med en gang. Vi finner sikkert en avtale som fungerer bra for deg! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice