Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Agva Kraft er den billigste og enkleste leverandør du har behov for på levering av strøm. Jeg har hele tiden vært svært fornøyd.
Hei Jan, Det var veldig hyggelig å høre! Enkelhet og pris er det viktigste for oss ved siden av miljø.
Veldig fornøyd med bytte av strømleverandør. De leverer på alle måter!
Hei Anna, Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Ta kontakt om vi kan hjelpe med noe. Hilsen Agva Kundeservice
God salgsprosess, enkel onboarding, og riktig mengde oppfølging. Alt i alt en meget god opplevelse. Og så er det kjekt å vite at kraften er "grønn". Det som kan fremstå som litt uklart er hvordan de faste kostnadene er dekket inn/fordelt over året. Men alt i alt, veldig bra!
Hei Michaels, Veldig hyggelig at du er fornøyd men enkelhet og kommunikasjon. At du i tillegg vektlegger det grønne setter vi stor pris på. Vi er et av få strømselskap som utelukkende selger fornybar strøm gjennom systemet for opprinnelsesgarantier. Dette gjør at strømprodusenter stimuleres til å gå over til bedre produksjonsformer. Siden vi er en del av det europeiske systemet er dette noe som bare blir viktigere og viktigere! Ha en strålende dag! Agva Kraft Kundeservice
Jeg satt opp avtale med Agva Kraft, mottok avtalen noen dager seinere, alt så fint ut, ga dem fullmakt i nettbanken min. Etter to måneder uten regning ringte jeg dem og de kunne fortelle meg at min nettleie-leverandør hadde nektet dem å levere strøm og at de derfor ikke var min stømleverandør. (Jeg har derfor fått levert strøm av leveringsplikt i to måneder - som jo er svindyrt.) De påstår å ha sendt meg informasjon om dette og at avtalen derfor ikke er gyldig. Når jeg etterspør denne dokumentasjonen per. telefon legger de faktisk PÅ røret. Nettleie-leverandøren min sier at 1) de har ikke avvist Agva Kraft i å levere strøm hos meg, 2) de har aldri mottatt noen innmelding om meg fra Agva Kraft, og 3) de har ikke hjemmel til å nekte noen i å levere meg strøm. Etterspør dokumentasjon på denne "avvisningen" per. mail og får et selvskrevet ExCel-regneark med to linjer på tilbake, hvor det står den datoen jeg har skrevet i min første mail, og deretter "avvist". De kaller det dokumentasjon - forfalskning er hva det er. Alt er dokumentert og sendt kopier av til min nettleie-leverandør, og saken er også klaget inn til Forbrukerrådet og Elklagenemda. Da de hele tiden har har fullmakt i min nettbank kommer jeg til å politianmelde dem for svindelforsøk.
Agva bør ruste seg opp med Min Side/Mitt Abonnement e.l.. Gjennomfakturering er også en bra ting.
Etter ønske fra dere kunder er minside satt opp, så da håper jeg du synes vi er godt rustet for 2019!
Du blir lurt med billig strøm, for deretter for å havne på en dyr avtale, Dette medfører at du betaler dobbel strøm før du rekker å gjøre noe. Etter kontakt med kundeservice treffer man medarbeidere som er meget lite imøte kommende og avbryter deg slik at du ikke får sagt det du skal, de gjentar seg selv hele tiden, og virker som de har liten kunnskap om kundeservice. De større selskapene viser iallefall seriøsitet, når de faktisk har gjort feil. Mitt råd, velg noen andre.
Genial service ved bytte til Agva. Så er det bare å se om selskapet kan følge opp en god start.