Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet om avtalen min uten å si ifra! Betalte plutselig for to måneder i framtiden og skulle ha med til å betale for de jeg allerede har betalt for flere ganger. har ikke fått noe beskjed om dette! Grei kundeservice om du får tak i dem da.
Hei Anonym, det er vanskelig å si noe om dette når vi ikke har noe navn å forholde oss til. Ta gjerne kontakt, så ordner det meste seg.
Agva hadde Ok pris første månedene, helt til plutselig prisen ble nærmest fordoblet. De skulle plutselig også ha forskuddsbetalt. Kundeservice bruker veldig lang tid på å svare, og de bruker lang tid på å betale tilbake penger jeg har betalt for mye
Hei Elisabeth, det er dessverre høye innkjøpspriser på strøm år, og det gir jo utslag nå som det er kaldt og forbruket er større. Hvis du har betalt for mye, skal ikke det ta lang tid å tilbakebetale. Send meg en mail på [email protected] , så ser jeg på det med en gang.
Fikk strømregning for neste år. Over 2000kr dær vi også måtte betale for samme periode flere ganger. Får ikke svar på disse spørsmålene når jeg prøver å ta kontakt
Vi hverken kan eller vil ta betalt for samme periode flere ganger, så her må det være en misforståelse. Ta kontakt på [email protected] , så finner vi ut av det.
Har nettopp byttet til Agva, og så langt har alt vært positivt. God informasjon underveis i prosessen med å bytte leverandør.
Det er veldig hyggelig å høre at du er strålende fornøyd! I en periode med så høye innkjøpspriser som det er nå, er det ekstra viktig å velge en rimelig leverandør. Vi håper du blir fornøyd med både våre priser og miljøengasjement i tiden som kommer!
Her er det subjektet som teller, de har skjønt det, høy kvantitet = god kvalitet
Ble lovet nettleie og strøm på samme faktura. Dette stemte ikke. Vet ikke helt hvordan jeg skal få tak i dem akkurat nå. Finner ikke telefonnummer.
Da har du fått feil info, og det vil jeg gjerne undersøke så det ikke skjer igjen. Fint om du sender meg en mail på [email protected]. Ellers er vi å treffe på telefonnummeret som står på fakturaen og på våre nettsider: 67114466.
Bestilte en avtale på 3 mnd fastpris avtale med avtalegiro etter de 3 mnd var gått fikk eg plutselig regning i nettbanken på over 11000 kr. Da jeg ringte for å høre hva dette var fikk eg beskjed om at de nå var begynt med forskuddfakturering. Syntes det virke litt suspekt og fakturere for 1 års stømforbruk på forskudd da jeg bruker rundt 12000 kwh i året og de hadde fakturert for over 13000kwh for 3 mnd på forskudd. Styr unna dette er ikke et seriøst selskap🤬