Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tilbud på 16 øre/kwh så kommer regningen på 49 øre/kwh. Så hold dere vekk fra dette. Kundeservicen gidder ikke å svare engang.
Hei Sverre, Beklager at det har vært litt ventetid, men det er ok nå, så bare ring. Benytter du ring tilbake-funksjonen beholder du plassen i eventuell kø og vi betaler samtalen. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg trodde jeg var fornøyd en 3-4 mnd. Men så plutselig uten forvarsel dumper det ned en regning som er 4 ganger så høy som tidligere måneder. De har flyttet meg over den dyreste prisplan de kan tilby uten noe som helst forvarsel. Jeg sender umiddelbart e-post til [email protected] 07.12.2016, der jeg ber de ordne opp og beskjed om at den faktura som er feil, ikke kommer til å bli betalt. I dag, 18.01.2016 har jeg fortsatt ikke fått noe svar, men en telefon fra Hafslund som sier de vil stenge av strømmen min... Styr for all del unna disse stor svindlerne. Det er ikke verd bryderiet for et par øre pr. kw og havne i det trøbbelet disse kan sette deg i.
Hei, Jeg vet ikke hva dette gjelder, men som kraftleverandør stenger vi ikke strømmen din, det kan kun nettleverandør gjøre i Norge. Ring oss på 815 56 857 hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Agva Kraft skriver her på siden til en kunde for et par dager siden: "Vi er så og si alltid blant de aller billigste på offisielle prismålinger. Det er imidlertid betinget av at du tegner avtalegiro/efaktura". Nei vet du hva? Dette er bare tull og det vet dere veldig godt. Jeg tegnet avtalen "Agva spot valgfri" i November, som da hadde et negativt påslag på -8, 5 øre. Fulgte med på dette en stund, men, så glemte jeg det en uke eller 2. Da fant jeg plutselig at denne avtalen var forandret til å få et påslag på + 8, 90??? Altså en prisforhøyelse på.... 12, 4 øre. Man skal ikke være store matematikeren for å regne ut at dette blir enormt mye i prosent. Nå har de flyttet Agva spot intro opp for å være øverst på strompris. No Med et negativt påslag på -3, 50 øre. (Så lenge det varer og til man får x antall kunder til å gå på limpinnen) Dette er en evig rundans for å få kunder til å bite på kroken for så å flytte en ny lokkeavtale opp. Mens andre kunder som ikke følger med, betaler langt mer enn om de hadde hatt seriøse selskaper. Så ikke kom å snakk om avtalegiro/efaktura. Fra i dag er jeg tilbake hos en seriøs leverandør med påslag, langt under det jeg hadde hos Agva.
Rein svindel! Elendig kundeservice, setter deg over på en dyrere avtale enn man har bestilt selv ved opprettelse av e-faktura og avtalegiro. Beregn over 1 måneds svartid på mail. Du har ingen egen side med oversikt over forbruk eller for administrering av abonnement. Styr på alle måte unna denne leverandøren.
Lokker med meget gode priser for så og skru prisen opp i taket. De skylder på at man må inn og sjekke DIN SIDE regelmessing for og få med seg at de skrur opp prisen. De skor seg på at det tar lang tid og bytte strømleverandør så de skrur prisen ytterligere opp et enormt hakk før man rekker og bytte. Rein svindel.
Lureri alt sammen. Setter opp prisen så fort du er kunde hos dem. Ikke la deg lure. Styr unna!!! Dårlig kundeservice også.
Veldig dårlig kundebehandling! En avtale når man signerer, en annen to dager seinere.