Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke så rart at Agva ikke har all verdens av kundeservice når prisnivået er som det er. Husk å legg inn både avtalegiro og efaktura, så får du den gunstigste avtalen.
Har brukt Agva ca 1 år. Før tok jeg ikke hensyn til deres faktura. Siden jeg har leid ut leiligheten min trenger jeg faktura å viser leietakere. Men jeg fant ingen faktura. Hver gang trekker Agva pengene ut fra meg uten å fortelle noe. Jeg leter etter i banken min, og det finnes ingen faktura. Sinsykt! Agva må passer på hva dere tenker om penger. Det er ikke riktig. Nå krever jeg å gå gjennom alle fakturaer i 2017. Anbefaler alle, slik må vi unngå. Ta bytting fort alle.
Dette er så nær svindel som en kommer. Som andre sier, såkalt billig strøm, som kort tid etter blir dyrest i markedet. Bytt selskap med en gang.
Har skrevet og sendt epost men får ikke svar som forventet, de bør jobber raskere.
Har ikke forstått at jeg har tidligere har godtatt en forhåndsbetalingsavtale og syntes jeg har betalt veldig mye det siste året, helt til det viste seg at jeg hadde betalt alt for mye. Har deretter ikke betalt strøm en evighet siden jeg hadde så mye til gode, men nå kom det to store fakturaer med kort mellomrom. Den første greide jeg ikke betale, og den ble betalt av en annen, fra en helt annen konto. Nå har hun fått neste faktura i sin nettbank, for mitt abonnement! Ringte kundeservice i dag (som var hyggelig nok) og hun sa at det var nok å betale en regning i nettbank, så ble en efakturaavtale opprettet! Er dette lovlig? Er vant til at jeg må godkjenne slikt i nettbanken. Selvfølgelig kan jeg be om å heller betale etterskuddsvis, men dette virker som noe skikkelig lureri for meg. Ta alt for mye betalt først, så kan dere få rentene...? Det ser ikke pent ut.
Øker priser hele tiden uten varsel som loven krever. Mangler side å logge inn... Ikke noe hyggelig kundeservice.
Regningene har gått i været. Ser på samme periode som i fjor, og fortsatt er de da 4-5 doblet. Prøver å ringe Agva Kraft, men vanskelig å få svar. De sier en skal taste 0 for å bli ringt tilbake, men denne servicen virker ikke. De har heller ikke tilbud om Min side slik en kan se hva som har skjedd med strømforbruket. Nå skifter jeg leverandør om de ikke har en god forklaring. Om de svarer telefonen da.