Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selve Agva har vært bra. Men mangelen på "min side" gjør det vanskelig og ha kontroll på abonnementet ditt.
Så langt har alt vært bra og dere er tilbakeholdne med å gå til Inkasso. Supert!
Kundeservice er bra. Har ikke opplevd noe dårlig med dere.
Hei Ann C, Hyggelig å høre at du er fornøyd. God sommer!
Tulleselskap uten kontroll på noe som helst. Kobler meg stadig opp mot feil anleggsadresse. Blir nedringt av selgere fra Agva ETTER at jeg tegnet strøm hos de da de ikke viste jeg var kunde. Hørte ingenting fra selgerne før jeg ble kunde. Fakturer feil og holder ikke sine avtaler. En stadig kamp dette. Bytter ASAP.
Synd å høre at du er misfornøyd. Ta kontakt med kundeservice så håper jeg vi får ordnet opp i det.
Enkel og greit ordner alt, men savner en email med inngodt avtale med en gang man aksepter et tilbud.
Takk for hyggelig anmeldelse og innspill!
Dårlig melding om at en blir satt over til en høy strømpris og hvordan man kan forhandle om ny kontrakt
Valgte Agva for et par år siden da de kom ut som billigst i flere sammenligninger. Det viste seg raskt at de uten å informere på en måte som jeg fikk med meg i hvertfall, satte opp prisene måned for måned etter at lokketilbud perioden var over slik at jeg endte opp med en av markedets dyreste strømpriser. Da jeg oppdaget dette byttet jeg selvfølgelig til en mer seriøs leverandør umiddelbart. Kort tid etterpå kom den første telefonopprigningen fra det eksterne telefonsalgssenteret de har hyret inn, med spørsmål om jeg som tidligere kunde av Agva kraft ønsket å komme tilbake igjen. Jeg fortalte kort om tidligere svindel og at det var uaktuelt å gå tilbake til Agva kraft under noen som helt omstendigheter. Jeg bad ogås om å bli fjernet fra alle lister slik at jeg ikke ville bli oppringt igjen. Men de fortsetter å ringe meg med jevne mellomrom, og jeg blir bare mer og mer irritert. Styr unna denne useriøse aktøren.
Hei Martin, beklager at du har hatt denne opplevelsen. Vi er fortsatt svært konkurransedyktige, men de generelle innkjøpsprisene har dessverre steget dramatisk i det siste og det påvirker samtlige leverandører. Send gjerne en mail til kundeservice om at du vil reserveres mot telefonhenvendelser så ordner vi det med en gang.