Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig kundebehandling! En avtale når man signerer, en annen to dager seinere.
Avtalene er så like at det var behov for flere telefoner med kundeservice før jeg fikk lirket ut hva som ville være mest fordelaktig for meg. Det føles i ettertid som om dette faktisk var med hensikt. Jeg angrer på at jeg ga Agva en sjanse, de er slett ikke billige på noen måte når man ser bort fra lokketilbudene. Om Agva kan bli bedre? Ja de kan neppe bli stort værre!
Hei William, Vi er så og si alltid blant de aller billigste på offisielle prismålinger. Det er imidlertid betinget av at du tegner avtalegiro/efaktura. Vi beklager om du har hatt en dårlig opplevelse og vil forsøke å gjøre en bedre jobb om du kommer tilbake som kunde. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Ved henvendelse til firmaet gir de alltid tilbakemeldinger. Og følger godt opp ting som er uavklart. Hadde en del problemer i begynnelsen, men nå har alt dratt seg til. Derfor er det svært viktig for oss forbrukere å gi korrekte opplysninger med en gang. Husk alltid å opprette e-faktura godkjennelse og autogiro. Gjør man ikke det så blir det problemer. Dette må gjøres i din bank.
Hei John, Takk for hyggelige og nyttige tilbakemeldinger! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Billig, bra kundeservice. Tar tak i problemer med en gang jeg kontakter de.
Hei Guro, Det var hyggelig å høre at du er fornøyd. Du er alltid velkommen til å ta kontakt om det skulle være noe mer! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har fått god informasjon fra jeg ble kunde. Opplevde i dag å få en regning jeg ikke kunne forstå stemte. Fikk rast kontakt med kunderådgiver (etter å ha ønsket å bli oppringt), som forklarte sammenhengen og raskt gjorde endringer slik at jeg kom meget gunstig ut av det. Fornøyd!
Hei Sunniva, Supert at du er fornøyd! Jeg håper "vurderer å bytte selskap" bare ble trykket ved en feil ut fra din positive tilbakemelding! :) Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Inngikk for et par mnd siden avtale med agva kraft. Selvfølgelig etterskuddbetaling. Likevel mottar jeg nå i januar en faktura der jeg er forskuddsfakturert for flere måneder. Selvfølgelig betaler jeg ikke. Jeg bytter leverandør. Men det er etter hvert ganske slitsomt å være forbruker!
Hei Bodil, Jeg antar at dette har skjedd fordi du ikke har tegnet efaktura/avtalegiro. Dette kravet har vi på de rimeligste produktene for å holde kostnadene nede. Men bare ta kontakt, så hjelper vi deg med dette og kan overføre til det produktet du måtte ønske. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har ikke hatt dere så lenge, men fornøyd så langt og svært god service!