Bærum Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi skal ordne bedre avtaler var det som ble sagt. Du får en sms som du ikke kan besvare da du bare får feil og blir henvist til en nettside for å fylle ut et skjema som heller ikke er der. Elendig. Ble lurt av telefonselger som sier at du ikke trenger å gjøre noe og at du bare vil få et godt tilbud. Rett og slett svindel.
Dette er godt planlagt og kynisk svindel og lureri. Disse har lurt mange inn i avtaler som ikke er ønsket. De to nevnte selskap har samme eier. Kunder blir fortalt av strømstøtte at en forhandler fram avtaler til det beste for kunden. Denne prosessen/forhandlingene skjer aldri og plutselig er en kunde hos Bærum Energi uten noe som helst forvarsel eller avtale. Disse bør stoppes. Svindlere. Aldri ha noe med strømstøtte eller Bærum Energi å gjøre.
Lurer til seg kunder via telefonsalg. Manipulert opptak. Svarer man ikke NEI på mottatt SMS ansees dette som bindende kontraktinngåelse. Ved protest av mottatte faktura - er de lite med hjelpsom- henviser til Telefonsalg og SMS. Får deretter en faktura på BRUDDGEBYR - uten forvarsel. Styr unna bærum energi og telefonselger de har engasjert som heter Forvaltning spesial.
Fikk en telefon samtale fra en hyggelig mann som forteller meg at han ringer fra et underselskap fra min allerede eksisterende strøm leverandør. Han forteller meg om alle desse flotte godene og at jeg IKKE skifte, men bare takker ja til å redusere selve nettleie. Jeg spurte han flere ganger om han lurer meg, eller om han faktisk er en del av selskapet jeg var hos, eller ikke. Forsikrer meg at dette stemmer og at jeg ikke binder meg til noe som helst 1 månde senere ser jeg plutselig faktura fra Bærum energi i postkassen med den høyeste rekningen jeg noen gang har fått. Jeg ringte til dem med en gang, hvor jeg møter en gretten dame som forteller meg at jeg har skiftet og ikke bare kan komme meg ut av avtalen, med mindre jeg jeg betaler 2500kr Desember 2022 fikk jeg i min leilighet på 53km2 en regning på 7990kr hvor strømstøtten allerede er trekt fra. Det er det mest absurde og sykeste jeg har vært med på. Vurderer dere Bærum energi, IKKE GJØR DET, dere kommer definitivt til å angre. Værste jeg har vært med på!!!
Kjeltringene har ringt til min nesten døve mor som er 91 år gammel og enke og lurt på henne noe som må være tidenes dyreste avtale. Hun fikk regning på nesten 5.000 kroner for desember. Leiligheten er drøye 60 kvm.
Calls from Strømstøtte and presents it as a support group (campaign) that works to reduce electricity prices for businesses. Asks if you support this and it costs nothing to join. Then says your name and talks very quickly about negotiations of electricity then says your phone number and asks if it is correct, you answer yes and think you are confirming the phone number, but have suddenly been registered with them...get a lot of sms that you don't read or answer and suddenly they have changed electricity supplier for you without consent. In SMS they say that you must send NO within 5 days, otherwise you have accepted this INCREDIBLY RUDE when you discover after 20 days that you will receive a final invoice from your old electricity company, and you start to unravel this. says from the fact that you have not entered into any agreement with them and cancel immediately, you will then receive a fee for breach of agreement And then they come with the audio tape where you thought you confirmed your phone number to STRÖMSTØTTE. These people here should be stopped and should never be allowed to run a company / business. You won't know what agreement they have made for you either until you have moved back to old electricity companies.
Disse driver med ren svindel! Sender en sms du må svare nei på innen 5 dager, eller så mener de du har takket ja. Kan fylle ut skjema på nettside for å takke nei, men det er kun 2 skjema og begge er for å bli medlem. Så hvis noen ringer fra Strømstøtte.no så må du helst bare legge på og ikke be om info på mail eller sms!