Bærum Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna! Fikk sms i dag 23.08.23 med purring på en eller flere fakturaer som ikke var betalt. Sjekket kontoen min og jeg hadde betalt alt. Siste faktura den 17.08.23. Hva skjer med og hos Bærum Energi?
Strømstøtte er tydelegvis ein del av Bærum energi og driva med svindel. Dei ufrivilleg har fått meg til å gå over. Eg bytta tilbake så sendte dei meg bruddgebyr på 5000. Eg skreiv at eg nekta å betale den, då var dei med p halvere den. Eg nekta framleis på å betale den, og her står vi. Det er ein del fram og tilbake så ser vi. Eg betaler ikkje rekninga uansett!
Noe fornøyd.Kunne hvert raskere å sende fakturaer.
Ren svindel - som er hele forretningsmodellen deres. Du blir ringt av et annet selskap som heter Strømstøtte som sier de vil prøve å finne en bedre strømavtale for deg eller bedriften din. Det som ikke kommer tydelig frem er at du vil motta en sms du må svare NEI på for å IKKE bytte til strømleverandøren de har funnet. Og slik det ser ut, så finner de alltid Bærum Energi gitt, med dyre priser, høy bruddgebyr og lang bindingstid. Tilfeldigvis er eieren av Strømstøtte tidligere daglig leder i Bærum Energi. NB! Verken Strømstøtte eller Bærum Energi har juridisk hjemmel til å ta over strømavtalen din slik de gjør. Dette har jeg senest i dag fått bekreftet av advokaten vår. Her er det bare å bestride - ikke betal dem noe! Svindlere som dette overlever ved at noen dessverre betaler fordi de frykter konsekvensene ved å ikke gjøre det. Selvom det er en avtale man aldri har inngått med velvitenhen.
Bærum energi som vel er det nåværende navnet refererer så fint til sin tilknytning til Elklagenemda. Der får vi ikke hjelp når det viser seg at en skjult bindingstid på 36mnd, fordi elklagenemnda ikke hjelper små bedrifter.... men å bruke dem som alibi holder ikke Bærum Energi seg for små til. Ren svindel. Jeg er skikkelig sur på dem og er glad jeg bor så langt borte at det ikke er naturlig å besøke dem i arbeidstiden for å forklare hvor lite jeg liker å bli lurt.
Verste strømselskap, elendig kundeservice, høy pris, holder ikke det de lover
Lyging og fanteri. Ikke standard avtale. innfører egne begreper som rulerende bindingstid.