Bærum Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplevd i det verste med dette selskapet. Hold unna. Jeg bil ikke si fra andre, jeg hørt. Har vært med dem et år.
Makan til svindel og lureri! Vi har opplevd akkurat det samme som flere av dere andre. Vårt tips; bestrid fakturaen så fort dere får den, da har de ikke anledning til å ta videre gebyrer eller sende den til inkasso. Vi har tilbudt å betale faktisk forbruk i henhold til Nord Pool sine priser i aktuelle tidsrom (forbruk i tiden før vi oppdaget at vi hadde byttet strømleverandør og frem til annen leverandør overtok), og samtidig gjort det helt klart at vi ikke betaler noe form for påslag eller gebyrer til Bærum Energi. Dersom de ikke godtar dette, vil vi kjøre saken for domstol. Vi får evt. samle oss i et gruppe-søksmål mot Strømstøtte AS og Bærum Energi
Vi skal ordne bedre avtaler var det som ble sagt. Du får en sms som du ikke kan besvare da du bare får feil og blir henvist til en nettside for å fylle ut et skjema som heller ikke er der. Elendig. Ble lurt av telefonselger som sier at du ikke trenger å gjøre noe og at du bare vil få et godt tilbud. Rett og slett svindel.
Dette er godt planlagt og kynisk svindel og lureri. Disse har lurt mange inn i avtaler som ikke er ønsket. De to nevnte selskap har samme eier. Kunder blir fortalt av strømstøtte at en forhandler fram avtaler til det beste for kunden. Denne prosessen/forhandlingene skjer aldri og plutselig er en kunde hos Bærum Energi uten noe som helst forvarsel eller avtale. Disse bør stoppes. Svindlere. Aldri ha noe med strømstøtte eller Bærum Energi å gjøre.
Lurer til seg kunder via telefonsalg. Manipulert opptak. Svarer man ikke NEI på mottatt SMS ansees dette som bindende kontraktinngåelse. Ved protest av mottatte faktura - er de lite med hjelpsom- henviser til Telefonsalg og SMS. Får deretter en faktura på BRUDDGEBYR - uten forvarsel. Styr unna bærum energi og telefonselger de har engasjert som heter Forvaltning spesial.
Fikk en telefon samtale fra en hyggelig mann som forteller meg at han ringer fra et underselskap fra min allerede eksisterende strøm leverandør. Han forteller meg om alle desse flotte godene og at jeg IKKE skifte, men bare takker ja til å redusere selve nettleie. Jeg spurte han flere ganger om han lurer meg, eller om han faktisk er en del av selskapet jeg var hos, eller ikke. Forsikrer meg at dette stemmer og at jeg ikke binder meg til noe som helst 1 månde senere ser jeg plutselig faktura fra Bærum energi i postkassen med den høyeste rekningen jeg noen gang har fått. Jeg ringte til dem med en gang, hvor jeg møter en gretten dame som forteller meg at jeg har skiftet og ikke bare kan komme meg ut av avtalen, med mindre jeg jeg betaler 2500kr Desember 2022 fikk jeg i min leilighet på 53km2 en regning på 7990kr hvor strømstøtten allerede er trekt fra. Det er det mest absurde og sykeste jeg har vært med på. Vurderer dere Bærum energi, IKKE GJØR DET, dere kommer definitivt til å angre. Værste jeg har vært med på!!!
Kjeltringene har ringt til min nesten døve mor som er 91 år gammel og enke og lurt på henne noe som må være tidenes dyreste avtale. Hun fikk regning på nesten 5.000 kroner for desember. Leiligheten er drøye 60 kvm.