Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Elekt
4.2
316 verifiserte omtaler
Elekt slutter å selge strøm
Elekt slutter å selge strøm og eksisterende strømkunder blir flyttet til Vibb fra og med 01. april 2023. Klikk her for å gå til Vibb.

Elekt omtaler og erfaringer

Ingen trend

Elekt har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.2
Bra
316 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Elekt trenger minimum 10 omtaler.
84%
Utmerket
84% anbefaler Elekt
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 316 omtaler om Elekt

FILTRER OMTALER
232
43
13
11
17
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Dårlig oversikt

Omtale av  Kristin

Dårlig når du ikke kan få oversikt på nett, og må betale 40kr i mnd ekstra for å få se oversikt i app.

Svar fra Elekt
13.02.2023 09:30

Hei Kristin, Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger (vi har altså ingen inntekter på selve strømavtalen, og påslaget på 1 øre går til bl.a. elsertifikater). Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det er også kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen gjengen i Elekt

Nyttig (0)

Billig og enkelt

Omtale av  Mona

Elekt har ingen skjulte kostnader og driver ikke med a-kontofakturering. Veldig enkel og brukervennlig app som gir full oversikt over forbruk, nettleie og strømstøtte.

Svar fra Elekt
11.02.2023 22:57

Hei Mona, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, og vi er superglade for at du er fornøyd. Forenkling er noe vi har jobbet mye med og virkelig fokusert på - da er det ekstra fint å se at du synes det både er enkelt og oversiktlig. Vi er heldige som har deg med på laget! Hilsen hele gjengen i Elekt

Nyttig (0)

Veldig fornøyd

Omtale av  Morten

God pris, litt kjipt at appen koster penger. Men man klarer seg fint uten app😀

Svar fra Elekt
11.02.2023 22:58

Hei Morten, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Hilsen hele gjengen i Elekt

Nyttig (0)

Betaling for app :(

Omtale av  Andreas

Latterlig måte å skjule at de begynner å ta inn fast månedsbeløp på. Bytt!

Svar fra Elekt
11.02.2023 22:59

Hei Andreas, Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger (vi har altså ingen inntekter på selve strømavtalen, og påslaget på 1 øre går til bl.a. elsertifikater). Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det er også kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen gjengen i Elekt

Nyttig (1)

Fornøyd

Omtale av  Morten L

Byttet fra Tibber til Elekt da Tibber startet med a-konto…. Elekt viser også nettleie kostnader (energiledd, effektledd & avgifter). Kunne ikke vært mer fornøyd! Vel verdt de 39kr de tar for appen sin. Rask kundeservice å.

Svar fra Elekt
11.02.2023 22:56

Hei Morten, Tusen takk for fin omtale. Slike tilbakemeldinger varmer hjertet og motiverer oss til å fortsette å stå på videre! Det varmer ekstra mye når vi hører du også er fornøyd med kundeservicen :) Det er ikke bare, bare å skulle endre en hel bransje. Men, det er det vi skal og det er det vi gjør - Vi er utrolig glade for å ha deg med på laget! Hilsen hele gjengen i Elekt

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

14 millioner pr år for å vedlikeholde en app!

Omtale av  Tretten

Selskapet hevder at de nå må ta seg betalt for å vedlikeholde den app'en som var gratis når man tegnet abonnementet. Jeg kjenner ikke antall kunder, men hvis de har 30.000 kunder, så blir det 14 millioner i året! Hvordan i alle verden kan den summen forsvares? 39*12*30.000= 14.040.000 Og de reklamerte for at det ikke var noen skjulte kostnader...juks og bedrag.

Svar fra Elekt
11.02.2023 19:51

Hei Tretten, Det er trist å høre at du opplever det slik. Vi ønsket å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger (vi har altså ingen inntekter på selve strømavtalen, og påslaget på 1 øre går til bl.a. elsertifikater). Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Hilsen gjengen i Elekt

Nyttig (1)

Betale for app? Da sier vi goodbye

Omtale av  Javad

Du vil at folk skal betale for appen? Veldig fornøyd frem til nå men kunde og alt. Men når dere begynner med sånn tulle ting så sier folk opp. Har ikke hørt at andre populære leverandører tar betaling for appen sin. Jeg bytter leverandør med engang!

Svar fra Elekt
11.02.2023 19:52

Hei Javad, Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger (vi har altså ingen inntekter på selve strømavtalen, og påslaget på 1 øre går til bl.a. elsertifikater). Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det er også kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen gjengen i Elekt

Nyttig (1)

Endrede vilkår med betaling for App er ikke OK!

Omtale av  Dag

Å profilere seg med gode priser og enkle vilkår som gir nye og fornøyde kunder, gode anmeldelser og kundevekst var nok bra for Elekt i konkurranse med Tibber som mistet mange kunder på plutselige og upopulære vilkårsendringer. Nå går Elekt i samme felle med betaling for App'en sin!? Uholdbart! Og kom ikke med standards svaret jeg ser alle lignende innlegg besvares med! Blir nok ny strømleverandør på meg om dette ikke reverseres. Har vært fornøyd med Elekt, men ratingen under reflekterer misnøye med endret vilkår med betaling for bruk av app.

Svar fra Elekt
30.01.2023 23:18

Hei Dag, Takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at er misfornøyd med at vi nå begynner å ta betalt for appen vår. Vi i Elekt streber for å gi våre kunder en enkel og ærlig avtale og det er dumt at dette ikke imøtekommer dine forventninger. Om det er noe vi kan gjøre for å bedre dette for deg, kan du gjerne kontakte kundeservice. Her er noen tips dersom du ikke vil ha appen, men kun strøm fra oss: Dersom du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser", som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no for å følge med. Uten app vil fakturaen sendes som normalt på e-post eller som eFaktura. Der får man se spesifisert faktura med forbruk i kWh, samt i kroner og øre. Hilsen gjengen i Elekt

Nyttig (1)

Betaling for app

Omtale av  Nina

Var veldig fornøyd, helt til de skulle ha betalt for app. Synes veldig lite om dette og føler dette er snik innføring av "månedsavgift"som blir kamuflert slik at den ikke skal synes så godt når du sjekker selskaper opp mot hverandre. De promoterte veldig ved innmelding at det fulgte med gratis app. Kommer til å bytte, da jeg ønsker ett selskap som holder det de reklamerte med. Når en kjøper en tjeneste bør en kunne se hva en betaler for, enten via app eller din side på på selskapets side på nettet uten at dette skal koste noe ekstra. Og til Elekt: Dere trenger ikke å svare/ skrive standard svar/ tilbakemelding som dere har gjort til alle deres kunder som har klaget på nettopp dette. Selv om dere skriver det nok ganger betyr ikke at det virker mere troverdig, heller tvert i mot! Det er helt umulig at det koster så mye å holde å vedlikeholde denne appen. Dere får kalle en spade for en spade! Da forventer jeg at gebyret blir fjernet når kostnaden er betalt inn. Og ett spørsmål: hvordan har dere tenkt til å spesifisere månedens forbruk på faktura slik at kunden kan se at sluttsummen dere har kommet fram og fakturert stemmer med faktisk forbruk og kroner? Kunden må få tilgang og har krav på disse opplysningene mener jeg. Hvordan har dere tenkt til å løse dette når dere hevder at appen er frivillig og dere ikke har noen min side på nett der en kan finne slike opplysninger???

Svar fra Elekt
30.01.2023 11:38

Hei Nina, Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no for å følge med. Fakturaen sendes som normalt på e-post eller som eFaktura. Der får man se spesifisert faktura med forbruk i kWh, samt i kroner. Hilsen gjengen i Elekt

Nyttig (0)

Fornøyd

Omtale av  Ac

Veldig bra avtale, men savner at de ikke har avtale med Elvia. Ellers synes jeg ikke noe om at det garanteres null tillegg når avtalen inngås, også skal "gratisappen" nå plutselig betales for..

Svar fra Elekt
30.01.2023 11:35

Hei Ac, Grunnen til at vi nå begynner å ta betalt for appen er fordi vi må dekke inn kostnadene for å vedlikeholde appen. Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger (vi har altså ingen inntekter på selve strømavtalen, og påslaget på 1 øre går til bl.a. elsertifikater). Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det er også kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen gjengen i Elekt

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Betaling for bruk av appen

Omtale av  Stig

Var veldig fornøyd til de bestemte seg for å ta betalt for bruk av appen. Kan gjerne betale noe, men 39kr pr mnd blir nesten 500kr i året. Vil se meg om etter en annen leverandør på grunn av dette.

Svar fra Elekt
23.01.2023 10:11

Hei Stig, Grunnen til at vi nå begynner å ta betalt for appen er fordi vi må dekke inn kostnadene for å vedlikeholde appen. Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger (vi har altså ingen inntekter på selve strømavtalen, og påslaget på 1 øre går til bl.a. elsertifikater). Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det er også kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen gjengen i Elekt

Nyttig (0)

Rimelig strøm - men tar betalt for app (ikke bare ekstra funksjonalitet)

Omtale av  Erlend

Rimelig strøm - helt ihht avtale. Men da jeg inngikk avtalen forstod jeg det slik at det skulle komme ekstra funksjonaliteter i appen som ville koste penger. Derimot blir det slik at man må betale for app. Jeg forventer av et selskap som leverer daglige varer at de også har en gratis app, hvor man kan se hva man har kjøpt. Det at appen er valgfri er en dårlig unnskyldning for å prøve å legge en grunnpris på strømavtalen! Jeg kommer ihvertfall ikke til å betale for noen app, og håper at ingen andre som er kunder gjør det!

Svar fra Elekt
13.01.2023 10:19

Hei Erlend, Grunnen til at vi nå begynner å ta betalt for appen er fordi vi må dekke inn kostnadene for å vedlikeholde appen. Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger (vi har altså ingen inntekter på selve strømavtalen, og påslaget på 1 øre går til bl.a. elsertifikater). Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det er også kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen gjengen i Elekt

Nyttig (1)

Betaling for bruk av app

Omtale av  Lene

Var veldig fornøyd med avtalen, men innføringen av 39,- pr. måned fra 1.1.23 for apputviklingen synes jeg er en klønete forklaring på hvorfor de ønsket å innføre et "standard gebyr". Skjønner at det kan koste å utvikle en app, men hva skjer når appen er "nedbetalt"? Forsvinner gebyret da eller må forbrukerne fortsette å betale for appen? Begrunnelsen for prisøkningen var at utviklingskostnader.

Svar fra Elekt
13.01.2023 10:18

Hei Lene, Grunnen til at vi nå begynner å ta betalt for appen er fordi vi må dekke inn kostnadene for å vedlikeholde appen. Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger (vi har altså ingen inntekter på selve strømavtalen, og påslaget på 1 øre går til bl.a. elsertifikater). Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det er også kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen gjengen i Elekt

Nyttig (1)

Bra til dei begynte å ta betalt for appen

Omtale av  Kjell

Greit abonnement med låg pris og ein app som ga heilt tilstrekkelig oversikt over forbruk i form av antal kwh og kostnad per dag/time. Det var før, no må ein betale for denne appen, og da finn eg meg heller eit anna firma.

Svar fra Elekt
09.01.2023 08:33

Hei Kjell, Appen er valgfri og denne må du selv aktivt velge å abonnere på. Det betyr at du ikke kommer til å måtte betale for den om du ikke har behov for den - eller velger det aktivt selv. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Det er kommet nyttig ny funksjonalitet i appen som gir oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader. Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Grunnen til at vi nå begynner å ta betalt for appen er fordi vi må dekke inn kostnadene for å vedlikeholde appen. Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger. Derfor valgte vi å gjøre den valgfri. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke har behov for den eller ikke ønsker den. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien. Hilsen hele gjengen i Elekt

Nyttig (1)

Veldig fornøyd

Omtale av  Tanja S

Er ganske fornøyd med Elekt. Sparte en del på å skifte over til de. Eneste negative jeg kan komme på er at de nå krever 39 kr i mnd for appen. Dette er frivillig da, hvis man ikke ønsker betale 39 kr for appen så slipper man, men da får man kun se strømprisen, ikke prisen for det man har brukt og andre goder ved appen. Men burde vært gratis for alle slik som før nyttår. Og en annen ting, det burde vært en annen ting man kunne gjøre for å få en egen side, man kunne få et valg, vil man ikke ha en app burde det vært en side der man kan logge inn, altså som ikke er en app.

Svar fra Elekt
09.01.2023 08:46

Hei Tanja, Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Grunnen til at vi nå begynner å ta betalt for appen er fordi vi må dekke inn kostnadene for å vedlikeholde appen. Vi ønsker å holde strømavtalen så billig som mulig, og har null profitt på strømmen vi selger. Derfor valgte vi å gjøre den valgfri. Mulighet for å logge inn på Min Side uten en app var et godt innspill og vi tar med oss det videre. Ønsker deg en fin dag! Hilsen gjengen i Elekt

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ingen tilgang til faktura uten påtvungen vipps+app.

Omtale av  Frede V

Umulig å få tilgang til faktura uten påtvungen app. Må logge inn via vipps. I utgangspunktet tungvint, men videre ubrukelig fordi det ikkje virker heller.

Svar fra Elekt
09.01.2023 09:02

Hei Frede, Du vil få faktura på e-post eller direkte i nettbanken din dersom du ikke velger å ha appen. Dersom den kommer på eFaktura i nettbanken automatisk kan man se hele fakturaen før man betaler den i nettbanken. Etter den er betalt kan man finne den i fakturaarkivet i nettbanken. Dersom du har problemer med å logge inn med Vipps anbefaler vi deg å ta kontakt med oss på telefon 73 93 73 73 eller e-post: [email protected]. Så skal vi hjelpe deg :) Hilsen hele gjengen i Elekt

Nyttig (0)
Har ikke tilegnet profilen
Elekt deltar ikke på Bytt.no

Elekt har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Elekt besvarer ikke omtaler

Elekt har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Elekt henter ikke inn tilbakemeldinger

Elekt benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR