⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 348 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 348 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bør ikke bli kunde hos dette liksom gode firmaet

Omtale av  Simon

Det er viktig å tjene penger, men det går an å tjene penger redelig. Vær redelig! Vær ærlig med pensjonister og de som har lite fra før av!

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:41

Hei Simon. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Slett kundebehandling

Omtale av  Svein O

Føler meg svindlet over oktober 2022 fakturaen. Skiftet til spotpris i oppsigelsestiden. Skiftet leverandør, det anbefaler jeg alle......

Fjordkraft svikter enorm kundemasse

Omtale av  Kay E

Fjordkraft har nå bevist lurt store deler av kundemassen ved å ikke gi de en tydelig informasjon om denne uheldige kombinasjonen av strømavtale og strømstøtte. Etter 2,5 time i telefonkø kommer jeg til en lite imøtekommende kundebehandler som mener Fjordkraft ikke har gjort noe galt, og at dette kunne jeg som kunde lest meg til selv. Juridisk sikkert korrekt, men i strid med god folkeskikk. De har visst potensialet for en slik situasjon, og har varslet dette nøyaktig tidsnok og så skjult/lite direkte at ventetiden på support sier vel noe om hvor dårlig kundene opplever dette. Håper mange bytter strømleverandør, slik at Fjordkraft lærer seg at ærlighet varer lengst. Jeg har byttet og kommer ikke tilbake.

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:41

Hei Kay. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Kunde behandling. Dårlig/ elendig tilbakemelding

Omtale av  Inge V

Har forsøkt å ringe, men det er 2 timer venting. Har sendt mailer men har ikke fått tilbakemelding

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:40

Hei Inge. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Svindel på høyt nivå

Omtale av  Carina

Fikk en regning på 5600kr, noe som er langt over det normale her. Vi har pleid å få rundt 900-2000kr. Vi byttet tvert, dem vi byttet til sa at vi lå på 1500kr som dem så på linjen sin. Og dem konfronterte det med fjordkraft, og når vi byttet så gikk det et par timer og da ringte fjordkraft og sa dem hadde gjort en feil. (Noe som vi spurte om tidligere på dagen om dem hadde gjort, og da fikk vi svar at det ikke var noe feil på regninga). For noe lureri! Styr unna

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:40

Hei Carina. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Skammelig

Omtale av  Monika

Har fått en vannvittig strømregning,etter å ha inngått en avtale som ble anbefalt av selger. Kjempeskuffet. Har også byttet strømleverandør.

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:40

Hei Monika og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Sender deg litt informasjon om variabel strømavtaler og hva som skjedde med faktura for oktober. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Du som har variabelavtale skal ha mottatt et eget varsel med ny og lavere pris. Den nye prisen gjelder allerede fra 14. november. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

På grensen til svindel

Omtale av  Andreas

«Forutsigbar Strømpris» avtalen gir deg ikke strømstøtte. Min mor har vært kunde hos fjordkraft i 10+ år på samme avtale. Hun har ikke fått informasjon om at hun bør vurdere en annen avtael. Helt utrolig at en så stor strømleverandør kan tilby kundene sine en så dårlig avtale. Det var 2 timer ventetid på telefon for å bytte avtale.

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:40

Hei Andreas og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Hvor mye man får i strømstøtte er uavhengig av hvilken strømavtale man har. Her kan du se hvordan støtten blir regnet ut: https://www.fjordkraft.no/strom/stromregning/nettleie-strom/stromstotte/ Sender deg litt informasjon om variabel strømavtaler og hva som skjedde med faktura for oktober. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Du som har variabelavtale skal ha mottatt et eget varsel med ny og lavere pris. Den nye prisen gjelder allerede fra 14. november. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Forutsigbar katastrofe

Omtale av  Ivar S

At Fjordkraft forutser en strømpris i oktober, som viser seg å være er 3 ganger høyere enn sportprisen i samme tidsrom, og legger hele regningen for miseren på kundene er intet annet enn skandaløs kundebehandling! Jeg håper virkelig at noen ansvarlige i Fjordkraft, finner en fornuftig løsning om å kompensere sine kunder som stoler på Fjordkraft som rådgivere!

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:40

Hei Ivar og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Sender deg litt informasjon om variabel strømavtaler og hva som skjedde med faktura for oktober. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Du som har variabelavtale skal ha mottatt et eget varsel med ny og lavere pris. Den nye prisen gjelder allerede fra 14. november. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Regningen fra oktober/november. Hade!!

Omtale av  Lars S

Nesten 5 sifret strøm regning i november på 1200kwh. Det kommer ikke på tale

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:40

Hei Lars og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Sender deg litt informasjon om variabel strømavtaler og hva som skjedde med faktura for oktober. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Du som har variabelavtale skal ha mottatt et eget varsel med ny og lavere pris. Den nye prisen gjelder allerede fra 14. november. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Bytt til anna selskap!

Omtale av  Dagny

Stabil strømpris-avtalen gav ei rekning på opp mot 9000 kroner for oktober. Som så mange andre har opplevd, er dette ein tredobling av det vi vanlegvis betalar.Vi forventa at variablelavtale skulle regulerast ned når spotpris gjekk ned. Her hovar Fjordkraft inn, mens vårt julebudsjett er borte. Eg har sagt opp Fjordkraft, og ynskjer ikkje å etablere andre avtalar med selskapet, sidan Fjordkraft ikkje har vist evne til å levere tilbod eg er fornøgd med. Eg har prøvd å kontakte dei gjennom telefon, men der er det umogeleg å kome igjennom, og chat’en er ute av funksjon.

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:40

Hei Dagny og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Sender deg litt informasjon om variabel strømavtaler og hva som skjedde med faktura for oktober. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Du som har variabelavtale skal ha mottatt et eget varsel med ny og lavere pris. Den nye prisen gjelder allerede fra 14. november. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Fjordkraft er kriminell i sin taktikk mot sine kunder, Mafia fremferd.

Omtale av  Jørn J

Fjordkraft priser strømmen skyhøyt, og later som om det er en overraskelse at høsten er regnfull, Det vi ser nå er planlagt for å unngå å sette ned prisen på grunn av naturlig høstvær. Jeg bytter selskap , fordi dere er ikke til å stole på. Håper at de som har tenkt ut denne planen får sparken , når selskapet mister masse kunder, og jeg oppfordrer alle til å melde seg over i andre selskap. Avtale er meg noe to parter er enig om, Jeg har aldri sagt meg enig i disse blodprisene. Det triste med at Familier og Alene foreldre må velge mellom å feire jul , og å betale lysregninger er bare tragisk.

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:40

Hei Jørn. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Kundeservice

Omtale av  Anca

Dårlig kundeservice, ingen oppfølging av etablerte kunder. Fjordkraft er mest opptatt av fortjeneste , tenker lite eller ingen ting på viktigheten av fornøyde kunder. Ventetid på telefonen er rett og slett uakseptabel, her er det ikke satt inn ekstra ressurser i særlig grad. Har alltid vært lojal kunde, men nå setter jeg en strek for kundeforholdet hos dere. Ingen vilje til å imøtekomme kunden, uakseptabel høy faktura er mine begrunnelser. Er svært lite tilfreds med dere, så kun en stjerne fra meg.

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:40

Hei og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

operere med skjulte påslag, merkelig ordninger

Omtale av  Hildur E

Har vært trofast kunde av fjordkraft, men en vanvittig prisstigning , og dårlig informasjon angående strømstøtte, når og til hvem den gies, mangel på info angående hva prisen dekker, såkalte skjulte påslag, Hva betaler vi for,?

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:40

Hei Hildur og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Lureri

Omtale av  Roy

Dårlig avtale..Finnes ikke forbrukervennlig og er vanskelig for vanlige folk og forstå utregninger .

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:38

Hei Roy. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Ran på høylys dag

Omtale av  Terje Å. O

Normal 6000,- så plutselig 15000,- Det er ikke annet enn ran på høylys dag!

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:38

Hei Terje og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Sender deg litt informasjon om variabel strømavtaler og hva som skjedde med faktura for oktober. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Du som har variabelavtale skal ha mottatt et eget varsel med ny og lavere pris. Den nye prisen gjelder allerede fra 14. november. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dette er ren svik.

Omtale av  Knut

I en måned med rekordlave strømpriser greier Fjordkraft å beregne seg kr 3.90 / kwt. Man ble på avtale tidspunkt forsikret om at variabel fastprisavtale ville bli justert mot spotpris. Dette ser ut til å ha vært ren løgn. Utrolig å se at Fjordkraft operere på slik svikeful måte.

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:38

Hei Knut og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Sender deg litt informasjon om variabel strømavtaler og hva som skjedde med faktura for oktober. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Du som har variabelavtale skal ha mottatt et eget varsel med ny og lavere pris. Den nye prisen gjelder allerede fra 14. november. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR