Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble lurt til å inngå abonnementet Garantistrøm. Det superflotte med dette abonnementet var "prismatch", som skulle bety at jeg uansett ville ha markedets billigste strøm. (Fortalte dørselgeren.) Etter kort tid endrer Fjordkraft ensidig avtalen slik at jeg ikke lenger har prismatch. Jeg kunne heller ikke komme ut av avtalen. Deretter priset Fjordkraft strømmen i mitt abonnement slik at jeg i realiteten har hatt "Garantert høyeste strømpris." Altså svindel.
Hei Lasse og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at bindingstid og tilhørende bruddgebyr informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg byttet til Fjordkraft etter at de lovde billig mobil. Der ble jeg lurt og fikk en flere tusen kr regning etter en måned. De hadde da ikke informert om at det var MEGET DYRT å ringe til Island. Når jeg pratet med dem møtte jeg arroganse uten like. Har byttet mye strøm og mobil, og aldri havnet i et slikt uføre :-(
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale eller mobilabonnement basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Vanskelige å få kontakt med for å få rettledning om bedre priser. Bør ha en kundekonsulent som kan rettlede. For sent å tilby 500 kroner når du alrede har valgt en annen leverandør
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Arrogante og lite samarbeidsvillige når man klager. Innrømmer ingen feil og forsøker å legge skylden over på meg som kunde
Hei Hege og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har hatt Fjordkraft i mange år, og har nok vært sløv når det gjelder å følge opp min avtale med dem. Når jeg nå prøver å gjøre noe med det, opplever jeg at de gjør alt de kan for å unngå en samtale om mitt kundeforhold. Ikke svarer de på telefon, og mail blir besvart med at jeg blir kontaktet. Dette skjer selvsagt ikke. Nok er nok, jeg bytter strømleverandør så snart jeg har sjekket ut andre tilbud.
Hei Jostein og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Det stemmer at vi har opplevd stor pågang i vinter månedene. Vi har gjort en del tiltak for å få ned ventetidene som nå har begynt å normalisere seg igjen. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Øker og øker prisene, Bare lurerier :( Trodde det var en grei avtale men jrg gar betalt for mye for lenge. Nok er nok!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har brukt dem en lang stund på dette med forutsigbar avtale. Bare lureri. Hadde 8000,- tilgode. Måneden jeg flyttet så fikk jeg en regning på 600,-
Hei Jan og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi ønsker opplevelsen for kunder skal være og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at vi pleier å utbetale eventuelle tilgode beløp kunder har etter at kostnader er dekket når de avslutter kundeforholdet hos oss. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Elendig kundeservice, og veldig lite informasjon når prisene endres.
Hei Kjell og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi ønsker opplevelsen for nye kunder skal være og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at vi sender ut prisvarsel på sms/epost når det kommer ny informasjon på Min side. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Søppel fra ende til annen . Tok 3 mnd å oprette abonement der i 2016 når jeg kjøpte huset så det blei 3 mnd med strøm fra Nettleverandøren som var rimeligt dyrt. Vil ikke anbefale Fjordkraft
Hei Kjell og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi ønsker opplevelsen for nye kunder skal være og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at vi pleier å dekke differansen på leveringsplikt kostnader og de kostnadene du hadde fått om bestillingen din hadde blitt opprettet til avtalt tid. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Garanti strøm skal være en "takpris", men det jeg ser nå på de to siste fakturaene, er at de kjører den takprisen på all strøm😡 dvs at jeg har betalt over 1 kr mer enn spotpris, som de egentlig skal følge! Pass på dere andre, sjekk fakturaen deres!! Fjordkraft lurer kundene sine😡😡
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Pris for 25dager i januar har for oss blitt kr 2,70.Avtale om å få beskjed om prisendring på mail men dete skjedde ikke.Dette for å slippe å gå inn på min ide. Fantastiksk dårlig service. '
Hei Magnus og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Pass på alle som tenker på å bruke Fjordkraft svindelselskap. De lurer utnytter og svindler sine kunder så godt de kan. De sletter salgsfiler på lys så dem kan lure kunder uten problemer. For da kan selgerne deres si hva dem vil uten at Fjordkraft trenger å svare for det i ettertid. Er et livsfarlig selskap å være i kontakt med, så styr unna for alt i verden!!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Garantistrøm-avtale burde heller blitt kalt minimumspris-avtalen. Endte opp med å betale ca 1 krone mer enn gjennomsnittlig spotpris per kwh i januar. Ble ca 1500 dyrere det...:-(
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Inngikk en såkaldt "spotpris" avtale med fjordkraft, greit nok det, men relativt lave priser i november/desember, men så kom Januar, uten forvarsel, så var regninga omtrent doblet, selv om forbruket har vært samme siste 3 måneder.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
God kundebehandling. I periodar lang ventetid på å komme gjennom til kundeservice.
Hei Geir og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Endrer min avtale uten på gi klar beskjed om hvilke konsekvenser det har. Resultatet er at jeg overføres til en avtale som er sannsynligvis den dårligste som finnes på markedet.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.