⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 348 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 348 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 348 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
751
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Abonnementet Garantistrøm er ren svindel.

Omtale av  Øystein S

Jeg ble lurt til å inngå abonnementet Garantistrøm. Det superflotte med dette abonnementet var "prismatch", som skulle bety at jeg uansett ville ha markedets billigste strøm. (Fortalte dørselgeren.) Etter kort tid endrer Fjordkraft ensidig avtalen slik at jeg ikke lenger har prismatch. Jeg kunne heller ikke komme ut av avtalen. Deretter priset Fjordkraft strømmen i mitt abonnement slik at jeg i realiteten har hatt "Garantert høyeste strømpris." Altså svindel.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:46

Hei Lasse og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at bindingstid og tilhørende bruddgebyr informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Elendighet

Omtale av  Hrund E

Jeg byttet til Fjordkraft etter at de lovde billig mobil. Der ble jeg lurt og fikk en flere tusen kr regning etter en måned. De hadde da ikke informert om at det var MEGET DYRT å ringe til Island. Når jeg pratet med dem møtte jeg arroganse uten like. Har byttet mye strøm og mobil, og aldri havnet i et slikt uføre :-(

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:46

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale eller mobilabonnement basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Raske til å øke prisen , men trege til å sette den ned

Omtale av  Tor

Vanskelige å få kontakt med for å få rettledning om bedre priser. Bør ha en kundekonsulent som kan rettlede. For sent å tilby 500 kroner når du alrede har valgt en annen leverandør

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:46

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Slett kundeservice

Omtale av  Hege

Arrogante og lite samarbeidsvillige når man klager. Innrømmer ingen feil og forsøker å legge skylden over på meg som kunde

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:46

Hei Hege og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Arrogant strømleverandør

Omtale av  Jostein

Har hatt Fjordkraft i mange år, og har nok vært sløv når det gjelder å følge opp min avtale med dem. Når jeg nå prøver å gjøre noe med det, opplever jeg at de gjør alt de kan for å unngå en samtale om mitt kundeforhold. Ikke svarer de på telefon, og mail blir besvart med at jeg blir kontaktet. Dette skjer selvsagt ikke. Nok er nok, jeg bytter strømleverandør så snart jeg har sjekket ut andre tilbud.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:46

Hei Jostein og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Det stemmer at vi har opplevd stor pågang i vinter månedene. Vi har gjort en del tiltak for å få ned ventetidene som nå har begynt å normalisere seg igjen. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Sleipe lurendreiere

Omtale av  Nn

Øker og øker prisene, Bare lurerier :( Trodde det var en grei avtale men jrg gar betalt for mye for lenge. Nok er nok!

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:46

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Bare lureri

Omtale av  Jan O

Har brukt dem en lang stund på dette med forutsigbar avtale. Bare lureri. Hadde 8000,- tilgode. Måneden jeg flyttet så fikk jeg en regning på 600,-

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:46

Hei Jan og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi ønsker opplevelsen for kunder skal være og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at vi pleier å utbetale eventuelle tilgode beløp kunder har etter at kostnader er dekket når de avslutter kundeforholdet hos oss. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Utrolig dårlig kundeservice og informasjon

Omtale av  Torbjørn

Elendig kundeservice, og veldig lite informasjon når prisene endres.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:46

Hei Kjell og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi ønsker opplevelsen for nye kunder skal være og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at vi sender ut prisvarsel på sms/epost når det kommer ny informasjon på Min side. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

søppelleverandører

Omtale av  Kjell H

Søppel fra ende til annen . Tok 3 mnd å oprette abonement der i 2016 når jeg kjøpte huset så det blei 3 mnd med strøm fra Nettleverandøren som var rimeligt dyrt. Vil ikke anbefale Fjordkraft

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:46

Hei Kjell og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi ønsker opplevelsen for nye kunder skal være og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at vi pleier å dekke differansen på leveringsplikt kostnader og de kostnadene du hadde fått om bestillingen din hadde blitt opprettet til avtalt tid. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Garantistrøm

Omtale av  Hege A. S

Garanti strøm skal være en "takpris", men det jeg ser nå på de to siste fakturaene, er at de kjører den takprisen på all strøm😡 dvs at jeg har betalt over 1 kr mer enn spotpris, som de egentlig skal følge! Pass på dere andre, sjekk fakturaen deres!! Fjordkraft lurer kundene sine😡😡

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:43

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Fantastisk høy snittpris i januar,Mye høyere enn snittpris i markedet for rregion vest.

Omtale av  Magnus I. F

Pris for 25dager i januar har for oss blitt kr 2,70.Avtale om å få beskjed om prisendring på mail men dete skjedde ikke.Dette for å slippe å gå inn på min ide. Fantastiksk dårlig service. '

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:43

Hei Magnus og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

STYR UNNA FJORDKRAFT!!

Omtale av  Kim S

Pass på alle som tenker på å bruke Fjordkraft svindelselskap. De lurer utnytter og svindler sine kunder så godt de kan. De sletter salgsfiler på lys så dem kan lure kunder uten problemer. For da kan selgerne deres si hva dem vil uten at Fjordkraft trenger å svare for det i ettertid. Er et livsfarlig selskap å være i kontakt med, så styr unna for alt i verden!!

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:43

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Grisedyr strøm

Omtale av  Christian

Garantistrøm-avtale burde heller blitt kalt minimumspris-avtalen. Endte opp med å betale ca 1 krone mer enn gjennomsnittlig spotpris per kwh i januar. Ble ca 1500 dyrere det...:-(

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:43

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Dyrt og uoversiktelig

Omtale av  Lizz

Inngikk en såkaldt "spotpris" avtale med fjordkraft, greit nok det, men relativt lave priser i november/desember, men så kom Januar, uten forvarsel, så var regninga omtrent doblet, selv om forbruket har vært samme siste 3 måneder.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:43

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

God informasjon

Omtale av  Geir O. B

God kundebehandling. I periodar lang ventetid på å komme gjennom til kundeservice.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:43

Hei Geir og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Følger ikke opp det som er avtalt

Omtale av  Njål S

Endrer min avtale uten på gi klar beskjed om hvilke konsekvenser det har. Resultatet er at jeg overføres til en avtale som er sannsynligvis den dårligste som finnes på markedet.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:43

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR