Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strømavtalen er grei og appen er fantastisk; god oversikt over faktura, strømforbruket og spotprisen
Hei Martin, Det var hyggelig å høre. Takk for tilbakemeldingen din. Husk å ta i bruk smartlading om du har en elbil. Det er mye å spare der. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft.
Bestilte fast pris avtale og den kunne de finne fram med engang måtte sende videre til Special Unit for å undersøke nærmere. Fikk oppgitt feil sum på strøm
Hei Nish Takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Fikk strømregning for januar som var tre ganger dyrere enn tidligere måneder, men får ikke opp fakturaen. Er ikke sendt på mail som den skal, finnes ikke i nettbanken, og ser kun beløpet på appen og nettsiden. Kommer opp «kunne ikke laste PDF». Har kontaktet Fjordkraft og purret mange ganger nå, men de får den ikke opp selv og sier at den ikke er lastet opp. Får beskjeden «regner med dere ser den om noen dager». Nå er vi i midten av mars, og det er fortsatt ikke løst! Jeg må få lov til å se fakturaen min når den er tre ganger dyrere enn vanlig! Dette holder ikke!
Hei Noah, Takk for din tilbakemelding. Jeg må beklage så mye for dine opplevelser med oss, det er ikke slik vi ønsker å framstå. Vi har hatt litt tekniske problemer med faktura visningen, dette skal nå være løst. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft.
Opplever at det er utrolig dårlig informasjon å få annet enn at strømprisene stiger! Fakturaen blir man jo ikke klok på. Kompensasjon fra staten blir trukket fra nettleia?? Men ingenting er trukket fra på regninga. Vi har brukt det vi har brukt, men det er jo ikke trekt fra. Føler vi blir lurt med en gjennomsnittlig regning på 6500 kr på en vanlig husholdning..
Hei Linda, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer som du skriver at kompensasjonen blir trukket fra på nettleien, dette vil du se på side 2/3 på fakturaen vår. Der vil det stå hvor mye kompensasjonen for sist periode er på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Styr unna! De lover lave priser og gunstige rabatter om du er medlem av en forbund. Viser seg at prisene endres uten at de sender varsel til forbruker, og det rett etter avtalen er inngått! Ved konfrontasjon med kundeservise er svaret at vi selv må holde oss oppdatert på avtalen i appen og at det ikke sendes ut melding med mindre vi har huket av for dette i appen.
Hei Lisbeth Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at en får gode avtaler og rabatter igjennom forbund og organisasjoner hvis en er medlem der. Varsler er mulig å få per sms hvis en ønsker dette. Det kan enten slås på av kundeservice eller du kan selv gjøre dette på min side eller i appen. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Hadde garantert fornøyd avatalen etter forrige eier og som en varibel pris avtale var det greit i starten, men har rett og slett blitt en scam i det siste året. Jeg bor i midt norge og for januar var i følge los.no på 32 øre/kwh, men på garantert fornøyd hadde de 209øre/kwh og 279 øre/kwh. Det laveste avtalen var på i fjor var 78.99 øre/kwh, men har siden august ikke vært under 100 øre/kwh og nå nærmer seg 300 øre/kwh. Selvom prisene i midt norge bare har vært over 60 øre/kwh 3 månder i året og selv da ikke over det laveste garantert fornøyd var på.
Hei Andrea. Takk for din tilbakemelding. Den store prisforskjellen mellom sør, midt og nord er ikke noe vi har sette tidligere. Jeg håper du tar kontakt med vår fantastiske kundeservice som kan veilede deg til å finne en god strømavtale for deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Useriøst, fastpris fikk jeg i flere måneder, men etter at strømprisene gikk drastisk opp, så endret de bare avtalen til variabel.
Hei Kjell Takk for din tilbakemelding. Hvis en har en fastprisavtale så varer dette for en periode. Etter denne er ferdig vil en have på en spotpris avtale. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår prisvinnende kundeservice som kan veilede deg til å finne en god avtale. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
bra hjemmeside. lett å følge med på forbruk ned til time
Hei Helge. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Her skrus prisen til værs hver 14. dag. Like dyrt med fastpris som spotpris. Lite hyggelige kundeveiledere. Det som er bra er at du får strøm Det som er dårlig MYE
Hei Asle, og takk for tilbakemeldingen. Det er utrolig leit å høre at du har hatt en såpass dårlig opplevelse av tiden din som kunde hos oss. Når det gjelder meldinger om prisvarsel så kan vi opplyse om at vi har gjort dobbel varsling til standard for alle kunder. Dette er en del av forberedelsene til sertifiseringsordningen Trygg strømhandel. I tillegg til melding på Min side får alle våre kunder nå en e-post ved prisendringer. Vi har informert alle kunder som ikke har registrert sin e-postadresse hos oss om at de bør registrere denne på «Min side». Kunden kan selv velge å få varsel på SMS dersom man foretrekker det. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Faktura med strømforbruk og nettleie, trumf poeng og god kundeservice
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Godt å høre du har fått aktivert trumf og at du er fornøyd med vår prisvinnende kundeservice. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Fjordkraft
Variabel pris blir dyrt. Garanantert fornøyd avtalen gikk ut ved årsskifte.
Hei Yngve. Takk for din tilbakemelding. Mvh Fjordkraft
Etter samtale med kundebehandler, som skulle sende tilbud på avtale, blir jeg forvekslet med en annen person av motsatt kjønn. I tillegg usanne opplysninger om hvor fortreffelig nye app er med tanke på strømforbruk, som er kun historiske data. Behandler hevdet at dette var i sanntid, noe som ikke stemmer. Dette er helt verdiløst for meg.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ser nu at jeg er blitt lurt med denne trippel garanti ordningen. Hele garanti ordningen er jo ren svindel. Hvordan skal dette kunne tjene andre en Fjordkraft.? Den slår inn hvist du blir syk etter 5000 kr å kan brukes ved lyn nedslag som alle er forsikret mot? Svindel! Leste på fb om mange som advarte mot Fjordkraft å gikk inn å sjekket min fakture. Å joda har blitt lurt jeg å
Hei Tor og takk for tilbakemeldingen din. Her kan du se hvordan tjenesten fungerer: Trippelgaranti er en tilleggstjeneste som gir deg en ekstra trygghet i hverdagen. Med Trippelgaranti får du færre bekymringer dersom du blir syk, arbeidsledig eller opplever å måtte betale egenandel for elektriske feil. Trippelgaranti gir deg tre enkle fordeler: 0,- i strømregning om du blir syk Blir du sykemeldt dekker vi kostnadene for strøm og nettleie i inntil 6 måneder. Maksimalt beløp per måned er 5000,-. Egne vilkår for alders- og uførepensjonister. 0,- i strømregning om du blir arbeidsledig Blir du arbeidsledig dekker vi kostnadene for strøm og nettleie i inntil 6 måneder. Maksimalt beløp per måned er 5000,-. 0,- i egenandel om lynet slår ned Ødelegges elektronisk inventar av lynnedslag, overspenning eller elektriske feil får du normalt dette dekket av innboforsikringen. Men ofte må du likevel betale en betydelig egenandel. Vi dekker egenandelen din med inntil 4000,-. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Rask behandlig, ved kontakt på kontakt telefon, litt lang vente tid på chat siden!
Hei Morten, Tusen hjertelig takk for din tilbakemelding, så bra at du er fornøyd med behandlingen og svartidene på telefon. Vi beklager at du opplevde noe lenger tid på chat, vår målsetning er å ha like god tilgjengelighet både på telefon og chat. Ønsker deg en riktig god dag! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Pass godt på hvis du bruker garantistrøm. De sier ikke ett eneste ord om at du har en elendig avtale. I januar 2022 hadde jeg en pris på 297 øre pr.kw. med garantistrøm mens spotpris var ca 147 øre pr.kw. Da burde fjordkraft ringt disse kundene og anbefalt de en bedre avtale. Betalte nok ett par tusen mer enn nødvendig den måneden. Nei, da var det stille gitt.
Hei og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Var for nokre år sidan særs nøgd over å få samla både straum og mobiltelefoni i same selskap. Dei konkurransedyktige prisane vart dog gradvis og nærast umerkbart auka over tid, og sat til slutt med både straum- og mobilabonnement som var mykje dyrare enn marknaden elles. Ved bytte av begge abonnement ved årsskiftet fekk eg høvesvis opphørsgebyr på straum og vart fakturert for ein heil ekstra månad på mobil. Ingen av desse vart informert om ved avtaleinngåing, men står med lita skrift gøym i eit hav ord i dei respektive avtalane. Styr unna om du kan!
Hei og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.