Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice, og veldig lite informasjon når prisene endres.
Hei Kjell og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi ønsker opplevelsen for nye kunder skal være og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at vi sender ut prisvarsel på sms/epost når det kommer ny informasjon på Min side. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Søppel fra ende til annen . Tok 3 mnd å oprette abonement der i 2016 når jeg kjøpte huset så det blei 3 mnd med strøm fra Nettleverandøren som var rimeligt dyrt. Vil ikke anbefale Fjordkraft
Hei Kjell og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi ønsker opplevelsen for nye kunder skal være og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at vi pleier å dekke differansen på leveringsplikt kostnader og de kostnadene du hadde fått om bestillingen din hadde blitt opprettet til avtalt tid. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Garanti strøm skal være en "takpris", men det jeg ser nå på de to siste fakturaene, er at de kjører den takprisen på all strøm😡 dvs at jeg har betalt over 1 kr mer enn spotpris, som de egentlig skal følge! Pass på dere andre, sjekk fakturaen deres!! Fjordkraft lurer kundene sine😡😡
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Pris for 25dager i januar har for oss blitt kr 2,70.Avtale om å få beskjed om prisendring på mail men dete skjedde ikke.Dette for å slippe å gå inn på min ide. Fantastiksk dårlig service. '
Hei Magnus og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Pass på alle som tenker på å bruke Fjordkraft svindelselskap. De lurer utnytter og svindler sine kunder så godt de kan. De sletter salgsfiler på lys så dem kan lure kunder uten problemer. For da kan selgerne deres si hva dem vil uten at Fjordkraft trenger å svare for det i ettertid. Er et livsfarlig selskap å være i kontakt med, så styr unna for alt i verden!!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Garantistrøm-avtale burde heller blitt kalt minimumspris-avtalen. Endte opp med å betale ca 1 krone mer enn gjennomsnittlig spotpris per kwh i januar. Ble ca 1500 dyrere det...:-(
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Inngikk en såkaldt "spotpris" avtale med fjordkraft, greit nok det, men relativt lave priser i november/desember, men så kom Januar, uten forvarsel, så var regninga omtrent doblet, selv om forbruket har vært samme siste 3 måneder.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.