Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Garantistrøm-avtale burde heller blitt kalt minimumspris-avtalen. Endte opp med å betale ca 1 krone mer enn gjennomsnittlig spotpris per kwh i januar. Ble ca 1500 dyrere det...:-(
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Inngikk en såkaldt "spotpris" avtale med fjordkraft, greit nok det, men relativt lave priser i november/desember, men så kom Januar, uten forvarsel, så var regninga omtrent doblet, selv om forbruket har vært samme siste 3 måneder.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
God kundebehandling. I periodar lang ventetid på å komme gjennom til kundeservice.
Hei Geir og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Endrer min avtale uten på gi klar beskjed om hvilke konsekvenser det har. Resultatet er at jeg overføres til en avtale som er sannsynligvis den dårligste som finnes på markedet.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har prisgaranti, som har blitt oppjustert...utifra hva som var, Til 209,90 øre. Men på fakturaene for de siste månedene ser jeg den er mye høyere, 279,- . Dette er som de fleste ikke sjekker på fakturaen, fordi strømmen har blitt dyrere. Sjekker ny leverandør.
Hei Rune og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Min strømavtale ble endret til en svindyr avtale hvor snittpris ble 1kr høyere en gjennomsitt per Kw/h. Det ble sendt en mail som havnet i Junk Email. Aldri samtykket eller signert på denne avtalen. Min avtale ble byttet automatisk til en variabel hvor jeg har betalt en snittpris på 279 øre per kw/h for Januar. Anbefaler alle med Fjordkraft å sjekke sine avtaler og ikke bare betaler og lar det surre å gå. Sjekk din avtale med Fjordkraft og Bytt!!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Trodde lenge jeg hadde en spotprisavtale med Fjordkraft, til min forskrekkelse fant jeg ut at jeg istedenfor hadde en variabel strømprisavtale. Sendte oppsigelse på avtalen så fort jeg ble klar over dette . For januar ønsket Fjordkraft at jeg skulle betale hele hele 275 øre/kWh, noe som er milevis over markedspris. Hold dere for all del unna dette selskapet
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.