Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Garanti strøm skal være en "takpris", men det jeg ser nå på de to siste fakturaene, er at de kjører den takprisen på all strøm😡 dvs at jeg har betalt over 1 kr mer enn spotpris, som de egentlig skal følge! Pass på dere andre, sjekk fakturaen deres!! Fjordkraft lurer kundene sine😡😡
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Pris for 25dager i januar har for oss blitt kr 2,70.Avtale om å få beskjed om prisendring på mail men dete skjedde ikke.Dette for å slippe å gå inn på min ide. Fantastiksk dårlig service. '
Hei Magnus og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Pass på alle som tenker på å bruke Fjordkraft svindelselskap. De lurer utnytter og svindler sine kunder så godt de kan. De sletter salgsfiler på lys så dem kan lure kunder uten problemer. For da kan selgerne deres si hva dem vil uten at Fjordkraft trenger å svare for det i ettertid. Er et livsfarlig selskap å være i kontakt med, så styr unna for alt i verden!!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Garantistrøm-avtale burde heller blitt kalt minimumspris-avtalen. Endte opp med å betale ca 1 krone mer enn gjennomsnittlig spotpris per kwh i januar. Ble ca 1500 dyrere det...:-(
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Inngikk en såkaldt "spotpris" avtale med fjordkraft, greit nok det, men relativt lave priser i november/desember, men så kom Januar, uten forvarsel, så var regninga omtrent doblet, selv om forbruket har vært samme siste 3 måneder.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
God kundebehandling. I periodar lang ventetid på å komme gjennom til kundeservice.
Hei Geir og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Endrer min avtale uten på gi klar beskjed om hvilke konsekvenser det har. Resultatet er at jeg overføres til en avtale som er sannsynligvis den dårligste som finnes på markedet.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.