Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vet ikke hva de har drevet med, men har blitt oppringt flere ganger og sakt klart og tydelig NEI til deres tjenester. Men her om dagen fikk jeg brev i posten om at de hadde kredittsjekket meg. Så sendte en mail til de om hva jeg syns om dette opplegget. Fikk hverken en beklagelse eller en forklaring om hva de hadde holdt på med.
Billig og bra strøm leverandør. Boligbyggelaget bruker og har brukt fjordkraft som strømleverandør til felles måleavleser i borettslaget i mange år. Nå må vi bestille strømleverandør selv.
Tar seg inn i bygning i Oslo ved å ringe på alle dører til de blir sluppet inn. Banker så på alt av dører for å selge "produktet sitt", de har id-kort men nekter å identifisere seg, blir bedt om å gå men det vil de heller ikke. "De har tillatelse til, og rett til å være i bygningen", blir informert om at det har de ikke, nekter fremdeles å gå, blir ganske så ubehagelige men går etter å ha blitt bedt om å identifisere seg. Ser av de andre kommetarene her at Fjordkraft virkelig er et supert selskap... Hvordan de får solgt noe som helst med de dørselgerne de bruker skjønner jeg ikke.
Fjord kraft har markedsført prismatch. Dette gjelder ikke lenger spes. når du har tilbud fra Toppkraft
Alle sier de er billigst, men ingen vil sammenligne epler og epler.....
Fjordkraft må være en av de minst seriøse strømleverandørene på markedet. Ingenting bortsett i fra strømprisene er bra med dette selskapet! Strøm er det enkleste produktet en kan selge for det er vel ingen som reklamerer på selve strømmen? Måleravlesninger får de servert fra netteier, men likevel greier ikke dette surre-selskapet å sende ut korrekte fakturaer. Måned etter måned er det feil på fakt. som dessuten er meget vanskelige å forstå. Kundeservice er utrolig vanskelig å komme i kontakt med både på tlf., mail og chat. Har flere ganger truffet på frekke og uhøflige folk på kundeservice. De lover å ordne fakt. feil på neste regning, men nei samme feil gjentar seg. Er de like dårlig som tilbyder av mobiltelefoni så anbefaler jeg alle å styre unna dette selskapet!
For 2. gang har de nå satt opp prisen uten å varsle verken på sms eller epost. Har sjekket alle innstillinger på profil, ingen feil. Ingen beskjed om ny post i innboks på siden deres. Helt tilfeldig at jeg oppdager dette. De er i samme liga som Oslokraft som heller ikke varsler selv om de lover det. Styr unna!
Først: Når en bedrift ikke legger ut noe på Facebookveggen, så eneste mulighet er å kommentere under bilder, signaliserer at de er dårlige på kundeservice og lite lydhøre for forbrukerne.
Jeg bestilte strøm fra Fjordkraft da de hadde en kampanje der man fikk 10.000 SAS eurobonus poeng. En god deal det, tenkte jeg. Alt av overførsel av strøm og poeng gikk bra. Grei kontakt med kundeservice. Strøm regningene mine ble ikke noe dyrere kontra min tidligere leverandør LOS. Det jeg kan trekke ned for, er fakturaer som er vanskelige å forstå, men det gjelder vel de fleste strøm leverandører. Så det gjelder å holde god kontroll på tallene og pengene selv! "Fjordkraft fordel netthandel" er ikke å anbefale; den berømte bonusen kan man se langt etter. Jeg fikk aldri min. Klagde, de ville komme etterhvert sa de. Men månedene gikk.... Fikk aldri noen fratrekk på fakturaen. Nå har jeg flyttet og sagt opp strømmen. Og ja, tok ikke lang tid før de ringte og ville ha meg som kunde igjen. Kanskje en annen gang...
Plagsomme reklamer og selgere har de. Men gode selgere. Gikk til slutt med på å bli strømkunde (spot). Ingen endring i pris, om noe så ble det noe dyrere. Treg og lite hjelpsom kundebehandling!
Ble stoppet utenfor butikk og ble lovet gull og grønne skoger. Skjønte det var svindel, men spillte litt med. Jeg spurte gjentatte ganger om det var snakk om bytte av strømleverandør noe de benektet (LOL?) De påstod i stedet for at de hadde inngått en avtale med LOS om nedsetting av pris på mitt strømabonnement. Ikke før jeg truet med TV/forbrukerrådet osv kom det frem at det var snakk om bytte av strømleverandør. Kastet brosjyren på gulvet og sendte mail til LOS. Noen må jo stoppe disse svindlerne.
Every month I have been with Fjordkraft I have been overcharged. I send in the måleravlesning to them every month, but they have charged me hundreds of kroner for many more hours than I have used. This last month I got a large purregebyr and forsinkelsesrente for a wrong bill which I thought I have sorted out with them 3 months ago! I am sick of having to check every bill, and always finding problems and having to spend a lot of time on the phone putting it right, so I am leaving them now. They might seem cheap, but after so many months of problems, I believe they must be deliberately attempting to defraud their customers, either that or just unbelievably incompetent. Horrible company- avoid like the plague!
Billigste strømmen jeg har hatt. Aldri hatt noen problemer med fakturering eller lignende.
Dørselger som kom med et kjempe tilbud på strøm. Sa at jeg er fornøyd med det jeg har. Han snakket videre over hodet på meg om hvilke fantastiske priser de har sammenlignet med andre. Jeg takket pent nei. Svaret: men alle de andre naboene dine gjør jo det! Mitt svar: Ja det er deres valg. Jeg velger å ikke endre. I så tilfelle ønsker jeg å lese vilkårene deres hvis jeg skal endre til noe som helst. Vedkommende kunne ikke framvise vilkår med mindre du registrerer deg. Jeg nektet å gjøre det, for da ender du som kunde = du blir lurt! Meget pågående å vil ikke ta nei for et nei! Respektløst å komme til andres hjem å prakke på varer og tjenester som ikke er av interesse.
Dette er å kalle en bløff. De lover og lover og lover til gull men holder ingen ting. Har bestilt siste 9 måneder opp mot 30 netter på hotel til nærmere 20.000,- Kroner og har fått godskrevet kr 119.- (og de lover opp til 8%). Har purret og purret og de lover å ta kontakt for å ordne opp, men ingenting hender.
Forrige eier av huset var kunde hos Fjordkraft og jeg valgte dessverre å fortesette strømabonnementet der - en kort stund. Maken til slett kundebehandling skal du lete lenge etter. De noterte feil mailadresse så fakturaene kom ikke til meg og jeg endte opp med inkassosak. Jeg trodde jeg fikk kvartalsregning så jeg tenkte overhodét ikke at noe var galt. Betalte kravet omgående og ba om kopi av de fakturaene som var feilsendt. Svar: det er umulig for vi sender dem ikke ut selv, men har et byrå som gjør det. Videre var beskjeden at Fjordkraft hadde ikke noe ansvar for de opplysningene fatureringsselskapet hadde. Spydig sa damen hos Fjordkraft at jeg måtte sjekke spamfilteret mitt for det var hos meg feilen måtte ligge. Nei det var ikke det. Som sagt, Fjordkraft hadde notert feil mailadresse. Arrogant, nedlatende og lite hyggelig behandling. Jeg får nesten lyst til å snakke til alle dem fra Fjordkraft som spretter frem på kjøpesenteret og sier Hvilken strømleverandør har du? Det har Fjordkraft ingenting med, og deres selgere burde lære en annen måte å henvende seg til folk på hvis de skal skaffe flere kunder.