Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dørselger som kom med et kjempe tilbud på strøm. Sa at jeg er fornøyd med det jeg har. Han snakket videre over hodet på meg om hvilke fantastiske priser de har sammenlignet med andre. Jeg takket pent nei. Svaret: men alle de andre naboene dine gjør jo det! Mitt svar: Ja det er deres valg. Jeg velger å ikke endre. I så tilfelle ønsker jeg å lese vilkårene deres hvis jeg skal endre til noe som helst. Vedkommende kunne ikke framvise vilkår med mindre du registrerer deg. Jeg nektet å gjøre det, for da ender du som kunde = du blir lurt! Meget pågående å vil ikke ta nei for et nei! Respektløst å komme til andres hjem å prakke på varer og tjenester som ikke er av interesse.
Dette er å kalle en bløff. De lover og lover og lover til gull men holder ingen ting. Har bestilt siste 9 måneder opp mot 30 netter på hotel til nærmere 20.000,- Kroner og har fått godskrevet kr 119.- (og de lover opp til 8%). Har purret og purret og de lover å ta kontakt for å ordne opp, men ingenting hender.
Forrige eier av huset var kunde hos Fjordkraft og jeg valgte dessverre å fortesette strømabonnementet der - en kort stund. Maken til slett kundebehandling skal du lete lenge etter. De noterte feil mailadresse så fakturaene kom ikke til meg og jeg endte opp med inkassosak. Jeg trodde jeg fikk kvartalsregning så jeg tenkte overhodét ikke at noe var galt. Betalte kravet omgående og ba om kopi av de fakturaene som var feilsendt. Svar: det er umulig for vi sender dem ikke ut selv, men har et byrå som gjør det. Videre var beskjeden at Fjordkraft hadde ikke noe ansvar for de opplysningene fatureringsselskapet hadde. Spydig sa damen hos Fjordkraft at jeg måtte sjekke spamfilteret mitt for det var hos meg feilen måtte ligge. Nei det var ikke det. Som sagt, Fjordkraft hadde notert feil mailadresse. Arrogant, nedlatende og lite hyggelig behandling. Jeg får nesten lyst til å snakke til alle dem fra Fjordkraft som spretter frem på kjøpesenteret og sier Hvilken strømleverandør har du? Det har Fjordkraft ingenting med, og deres selgere burde lære en annen måte å henvende seg til folk på hvis de skal skaffe flere kunder.
Høflig nok han, skjønte at jeg sto midt i middagen og greier. Men jeg syns det er litt ekkelt når fremmede menn banker på døra halv ni på kvelden og spør om masse spørsmål og jeg bor helt alene. Dessuten er jeg allerede kunde og så hvis fyren jobber for Fjordkraft så burde han vel vite det? Jeg blir litt skeptisk.
Sender veldig raskt purring, ingen varsel, veldig dyrt. Glad jeg har byttet:)
Fikk besøk av en dørselger i dag. Forklarte klart ifra at jeg ikke var interessert. Han ignorerte det jeg sa og bare fortsatte praten sin. Jeg sa igjen ettertrykkelig ifra at jeg er ikke interessert i det du har å komme med. Herren ignorerte meg fullstendig så jeg måtte bare lukke døren til slutt. Med selgeren pratende bak inngangsdøren gikk jeg tilbake til sofaen.
To selgere med ID-kort fra Fjordkraft kom på døra i går kveld. De spurte først om jeg var oppmerksom på at det var lovpålagt å bytte strømmåleren. Mens jeg lurte på om de var sendt ut for å bytte den spurte de om jeg visste hva påslag var - noe jeg bekreftet at jeg visste. Jeg sa videre at jeg var kunde hos Hafslund og at jeg ønsket å forholde meg til dem. De sa da at jeg ville beholde mitt kundeforhold der og at de også representerte Hafslund. Da de som konkurrenter fortalte at de også representerte Hafslund ble jeg mistenksom. Jeg sier da at Hafslund får kontakte meg via telefon, post eller mail om de vil meg noe. Jeg gjorde det igjen klart at jeg ikke ville kjøpe noe på døra. De spurte da om jeg var sånn mot alle dørselgere og beskyldte meg for å ha en rasistisk holdning (faktum er at jeg da ikke hadde lagt merke til om de var etnisk norske eller ikke). Jeg opplevde episoden som ubehagelig. Sure gikk de videre og klaget på at det var ubehagelig å være dørselgere. Her bør Fjordkraft rydde opp!