Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Først: Når en bedrift ikke legger ut noe på Facebookveggen, så eneste mulighet er å kommentere under bilder, signaliserer at de er dårlige på kundeservice og lite lydhøre for forbrukerne.
Jeg bestilte strøm fra Fjordkraft da de hadde en kampanje der man fikk 10.000 SAS eurobonus poeng. En god deal det, tenkte jeg. Alt av overførsel av strøm og poeng gikk bra. Grei kontakt med kundeservice. Strøm regningene mine ble ikke noe dyrere kontra min tidligere leverandør LOS. Det jeg kan trekke ned for, er fakturaer som er vanskelige å forstå, men det gjelder vel de fleste strøm leverandører. Så det gjelder å holde god kontroll på tallene og pengene selv! "Fjordkraft fordel netthandel" er ikke å anbefale; den berømte bonusen kan man se langt etter. Jeg fikk aldri min. Klagde, de ville komme etterhvert sa de. Men månedene gikk.... Fikk aldri noen fratrekk på fakturaen. Nå har jeg flyttet og sagt opp strømmen. Og ja, tok ikke lang tid før de ringte og ville ha meg som kunde igjen. Kanskje en annen gang...
Plagsomme reklamer og selgere har de. Men gode selgere. Gikk til slutt med på å bli strømkunde (spot). Ingen endring i pris, om noe så ble det noe dyrere. Treg og lite hjelpsom kundebehandling!
Ble stoppet utenfor butikk og ble lovet gull og grønne skoger. Skjønte det var svindel, men spillte litt med. Jeg spurte gjentatte ganger om det var snakk om bytte av strømleverandør noe de benektet (LOL?) De påstod i stedet for at de hadde inngått en avtale med LOS om nedsetting av pris på mitt strømabonnement. Ikke før jeg truet med TV/forbrukerrådet osv kom det frem at det var snakk om bytte av strømleverandør. Kastet brosjyren på gulvet og sendte mail til LOS. Noen må jo stoppe disse svindlerne.
Every month I have been with Fjordkraft I have been overcharged. I send in the måleravlesning to them every month, but they have charged me hundreds of kroner for many more hours than I have used. This last month I got a large purregebyr and forsinkelsesrente for a wrong bill which I thought I have sorted out with them 3 months ago! I am sick of having to check every bill, and always finding problems and having to spend a lot of time on the phone putting it right, so I am leaving them now. They might seem cheap, but after so many months of problems, I believe they must be deliberately attempting to defraud their customers, either that or just unbelievably incompetent. Horrible company- avoid like the plague!
Billigste strømmen jeg har hatt. Aldri hatt noen problemer med fakturering eller lignende.
Dørselger som kom med et kjempe tilbud på strøm. Sa at jeg er fornøyd med det jeg har. Han snakket videre over hodet på meg om hvilke fantastiske priser de har sammenlignet med andre. Jeg takket pent nei. Svaret: men alle de andre naboene dine gjør jo det! Mitt svar: Ja det er deres valg. Jeg velger å ikke endre. I så tilfelle ønsker jeg å lese vilkårene deres hvis jeg skal endre til noe som helst. Vedkommende kunne ikke framvise vilkår med mindre du registrerer deg. Jeg nektet å gjøre det, for da ender du som kunde = du blir lurt! Meget pågående å vil ikke ta nei for et nei! Respektløst å komme til andres hjem å prakke på varer og tjenester som ikke er av interesse.