Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette selskapet er det ikke mye seriøsitet over styr unna hvis du kan, dette er min erfaring og mange med meg.
For mange år siden tegnet jeg en avtale med Fjordkraft. Er storforbruker av strøm, og via strømbarometer fant jeg ut at jeg kunne spare på å benytte en avtale med Spotpris. Har i alle år fulgt med på nett hvordan Fjordkraft ligger an i markedet på strømbarometer på nett. Tilfeldigvis så tok jeg en telefon nå i januar for å sjekke en regning. Ble da informert om at jeg hadde en gammel og dyr avtale???!!!... Heiiiii... Jeg skulle da følge den prisen som Fjordkraft hadde. Jeg har betalt mellom 800 til 1500 kroner for mye per måned til det selskapet som jevnlig sender meg en regning som på forsiden sier: Finner du noen som har billigere strøm enn oss, så matcher vi prisen!!! Faans til svindelselskap skal du lete lenge etter. Ved henvendelse til Fjordkraft fikk jeg beskjed om at de ikke kunne drive å selge strømmen med tap!!!?? Ber alle kunder om å dobbeltsjekke den avtalen dere har. For selv om dere tror dere har en avtale som skal sikre dere den prisen dere kan finne på nett... så snikinnfører Fjordkraft på et snedig vis en dyrere strømavtale til dere. I realiteten har jeg "tapt" rundt 10 000 kroner i året på å benytte Fjordkraft i forhold til en lokal leverandør som så langt ifra er den billigste. Til opplysning, så valgte Fjordkraft på den siste regningen samt den halve måneden som gikk før ny leverandør var på plass....å fortsette å fakturere laaangt over den prisen de opererer med på nett.... Kom dere vekk fra dette selskapet. Ren svindel!!!
Overfakturering gjentatte ganger, er drit lei deres dårlige kundeservice
Ja, strømregningene blir høyere enn man håper på vinteren, og det ringer jevt og trutt selgere for andre strømselskaper som snaker om supre dealer hvor jeg skal kunne spare penger, men når jeg regner på det vinner min "Enkel Spotpris" fra Fjordkraft hver gang. Bytter hvis jeg får et bedre tilbud.
Aldri noensinne hatt så høye strømregninger! De er dårlige på og svare, og når de endelig svarer er det som om de ansatte der har null peiling på kundeservice. Ikke akseptabelt!! Bytter tilbake til vår forrige leverandør av strøm og sparer nesten 1400,- PR mnd. Styr unna fjordkraft!
Skal gi beskjed om endringer i strøm pris, men det gikk ikke så bra. Mobil uten kunnskaper om det de gjør, så mobil er bare Telenors og de har problemer med kompetanse på området. Så er det ikke noe bra alternativ. Data koster ufattelige summer og Ice.net har allerede fått det til så det er gratis om data er brukt opp. Kundeservice er hyggelig, men det er ikke noe kunnskap hos fjordkraft og det betyr at de ikke kan levere. Så de har problemer med gi korrekt informasjon om strøm og at de er Trondheim kraft pga Trøndelag ikke stoler på bergensere og byttet navn, men det er ikke noe annet enn løgner som er helt uforståelig for meg. Slutt tro at løgn er et alternativ til gi en god avtale når konkurransen er mellom de selv. Det er forferdelig dårlig moral i Norge i dag. Så snart blir det nok ikke noe mer enn nyheter om svindel forsøk og bedrageri selskap som drives i Norge i dag.
Ble lovet billigere og bedre strømavtale, nettleie og strøm på samme regning og en app som viste forbruk. Aldri betalt så mye for strøm som med Fjordkraft, nettleien kom på egen regning, og appen finnes ikke.
Jeg ble fortalt at "Garantert Fornøyd" (Selger sa at prisen var 19,- + spotpris i mnd, men på sidene så er prisen høyere en spot) var bedre en "Los e-strøm" (Spot + 2,75øre/kWt), men en hyggelig dame ifra Los ringte og nevnte det for meg og brukte litt tid på å vise til harde tall.
Fjordkraft må være en av de verste strømleverandørene i markedet. De endrer avtalen din uten å gi beskjed. Ikke er det mulig å sende mail til dem, da dem ikke har noen mail på sin hjemmeside. Kundeservice gidder ikke å svare. I min sak så hadde fjordkraft endret avtalen til fast pris pr. mnd, der de ville gi en gjennomsnitts pris basert på tidligere bruk. Dem hadde full oversikt, men klarte selvsagt å underfakturere. Slik at jeg nå ved bytte av leverandør fikk en monster regning på resterende beløp. Hadde ikke jeg tatt tak i dette nå, så tør jeg ikke tenke på hvor stor regningen hadde blitt til slutt. Jeg har et godt råd: HOLD DERE LANGT UNNA FJORDKRAFT. Makan til useriøst og lite kundevennlig selskap skal man leite lenge etter.
Byttet for et par år siden til Fjordkraft da jeg fikk et godt tilbud på abonnement hos dem. Etter ca. ett års tid så stusset jeg på regningen og gikk inn på detaljene og så at jeg hadde blitt byttet til et annet (og dyrere) strømabonnement. Når jeg kontaktet dem om dette fikk jeg svar om at jeg hadde fått beskjed om dette på "Min side" og ikke på e-post (hvor de klarte å sende meg massevis av reklame, men ikke viktig informasjon). Når jeg spurte om årsaken til dette fikk jeg beskjed om at jeg måtte skjønne at dette abonnementet var for bra til at jeg kunne fortsette med dette i lang tid, da de ikke tjente penger på det.
Starter billig, men blir kjempedyr etter hvert. Fikk nettopp en regning på over 3000.
Billig strøm og gode tilbud i tillegg til strøm avtalen. Borettslaget har brukt fjordkraft som strøm leverandør i mange år.
Strømavtalen vart endret uten varsel fra Fjordkraft Spot (0 kr/mnd, +.83 øre/kwt) til Garantert Innkjøpspris (39 kr/mnd +3.49 øre/kwt). I vilkårene står det at avtalen blir automatisk endret etter en mnd om man ikke oppretter BÅDE efaktura og avtalegiro. Hadde allerede efaktura med Fjordkraft, så tenkte ikke noe mer over at jeg også måtte opprette avtalegiro. Ingen varsel vart gitt da avtalen vart endret, og jeg betalte strømregninga i god tro i et halvår før dette vart oppdaget. Håper denne kan hjelpe andre til å ikke begå samme feilen
Kundeservicen vil jeg si lever opp til utsagnet dems om å ha best kundeservice. Men vær OBS på at dem har skulte kostnader som ikke opplyses på pris informasjon. I mitt tilfelle har jeg betalt for trippelgaranti i 2 1/2 år uten å vite om dette. Er kun 1,5 kr pr dag, for noe jeg på ingen måte har bruk for. For å finne opplysninger om dette i avtalen din, må man følge en link, som da opplyser om prisen på dette tilleggs produktet. Dette utgjør nesten 550kr pr år.
I store deler av 2017 har jeg blitt terrorisert av oppringinger om Fjordkraft. Jeg sier klart NEI, men det kan ta kun dager før de ringer igjen. Dette må være et av norges verste firmaer. Jeg har aldri opplevd maken til useriøst mas!
Elendig kundeservice. De reklamerer for god kundeservice. Men det er langt ifra mine erfaringer med dem.