Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kunnskapsløs dørselger. Ingen er tjent med at selskapet bruker slike personer for å få nye kunder.
Etter at Fjordkraft begynte å sende ut faktura, har de inngått en avtale med Kredinor innkasso, som overtar ved første gangs purring, dette blir fort veldig dyrt, skulle du glemme regningen en gang så øker beløpet utrolig kjapt. Måte på til aggressive innkrevere skal man lete lenge etter, her kommer de til å miste utrolig mange kunder.
De selskapene og avtalene man måler seg mot er langt fra de billigste i markedet. Meget sleipt.
Faktura fra Fjordkraft er så uforståelig at de måtte lage en video for å forklare den (helt sant!) I tillegg har de lurt oss ved å tilby et abonnement de sa var billigere over telefon, men som viste seg å være dyrere eller minst like dyrt som det vi hadde, fordi fastprisen blir skrudd opp tilsvarende differansen. Ubrukelig!
Avtalegiro faller stadig ut slik at regninger kommer med purregebyr. Inngikk avtale om billigste alternativ, som nå få måneder senere er den dyreste. Hyggelig kundeservice, men dessverre behov for å ringe altfor ofte.
Benyttet med av tilbud om en måned fri strøm, den måneden dukket ikke opp på faktura, når jeg klaget tilbød de meg å få neste måned med fri strøm, det kom heller ikke på plass.
Jeg ble lovet Eurobonuspoeng, men det viste seg at de først ville bli godskrevet i 2018.