Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De selskapene og avtalene man måler seg mot er langt fra de billigste i markedet. Meget sleipt.
Faktura fra Fjordkraft er så uforståelig at de måtte lage en video for å forklare den (helt sant!) I tillegg har de lurt oss ved å tilby et abonnement de sa var billigere over telefon, men som viste seg å være dyrere eller minst like dyrt som det vi hadde, fordi fastprisen blir skrudd opp tilsvarende differansen. Ubrukelig!
Avtalegiro faller stadig ut slik at regninger kommer med purregebyr. Inngikk avtale om billigste alternativ, som nå få måneder senere er den dyreste. Hyggelig kundeservice, men dessverre behov for å ringe altfor ofte.
Benyttet med av tilbud om en måned fri strøm, den måneden dukket ikke opp på faktura, når jeg klaget tilbød de meg å få neste måned med fri strøm, det kom heller ikke på plass.
Jeg ble lovet Eurobonuspoeng, men det viste seg at de først ville bli godskrevet i 2018.
Når han finnet ut at jeg ikke vil fortsette å være kunde hos Fjordkraft så slenger han bare på røret. Meget uprofesjonelt.
Har i dag hatt en særdeles urovekkende opplevelse ved tlf. Kontakt med kundeservice. Det bør være et minstekrav at vedkommende kan både lese, oppfatte budskapet til kunden samt vite hva en bindestrek står for. Det er selvsagt mulig at dette var første dag på" jobb " men da burde det vært opplyst om dette. Denne samtalen hvis en kan kalle det en samtale, var rett og slett bortkastet. Fjordkraft reklamerer mye med god service, men kan ikke se at det var noen service fra vedkommende i min siste henvendelse.