Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Avtalegiro faller stadig ut slik at regninger kommer med purregebyr. Inngikk avtale om billigste alternativ, som nå få måneder senere er den dyreste. Hyggelig kundeservice, men dessverre behov for å ringe altfor ofte.
Benyttet med av tilbud om en måned fri strøm, den måneden dukket ikke opp på faktura, når jeg klaget tilbød de meg å få neste måned med fri strøm, det kom heller ikke på plass.
Jeg ble lovet Eurobonuspoeng, men det viste seg at de først ville bli godskrevet i 2018.
Når han finnet ut at jeg ikke vil fortsette å være kunde hos Fjordkraft så slenger han bare på røret. Meget uprofesjonelt.
Har i dag hatt en særdeles urovekkende opplevelse ved tlf. Kontakt med kundeservice. Det bør være et minstekrav at vedkommende kan både lese, oppfatte budskapet til kunden samt vite hva en bindestrek står for. Det er selvsagt mulig at dette var første dag på" jobb " men da burde det vært opplyst om dette. Denne samtalen hvis en kan kalle det en samtale, var rett og slett bortkastet. Fjordkraft reklamerer mye med god service, men kan ikke se at det var noen service fra vedkommende i min siste henvendelse.
Mye dyrere enn lovet, anbefaler ingen å bytte til fjordkraft! Lover og lyger, dårlig dårlig dårlig.
Selger lover billigste, holder ikke. Differanse nå 18 øre/kWh. Ved bestilling til dørselger, ber jeg om Spot, men abonnement som legges inn er årlig beregnet snitt. Selger lover kr 500 ved misfornøyd, holder ikke, bare tre mnd fastbeløp, som er kr 19,-. Tungt å få endret abonnement ved kontakt. Ved klage så justerer de noe, men greier ikke å bytte til Spot. Nettsidene inneholder for lite relevant informasjon, ikke mulig å bytte program fra nettsidene. Rotete organisering. Tungvint pålogging. Ved forsøk på skriftlig tilbakemelding er det ikke automatisk kundenummer og kontaktinfo i meldingen, alt må skrives hver gang.