Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 347 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig oversiklig hjemmeside/app

Omtale av  Morten H. W

Rask behandlig, ved kontakt på kontakt telefon, litt lang vente tid på chat siden!

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:47

Hei Morten, Tusen hjertelig takk for din tilbakemelding, så bra at du er fornøyd med behandlingen og svartidene på telefon. Vi beklager at du opplevde noe lenger tid på chat, vår målsetning er å ha like god tilgjengelighet både på telefon og chat. Ønsker deg en riktig god dag! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Garantistrøm, pass deg.

Omtale av  Arne G

Pass godt på hvis du bruker garantistrøm. De sier ikke ett eneste ord om at du har en elendig avtale. I januar 2022 hadde jeg en pris på 297 øre pr.kw. med garantistrøm mens spotpris var ca 147 øre pr.kw. Da burde fjordkraft ringt disse kundene og anbefalt de en bedre avtale. Betalte nok ett par tusen mer enn nødvendig den måneden. Nei, da var det stille gitt.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:47

Hei og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Djevelen i detaljane

Omtale av  Meg

Var for nokre år sidan særs nøgd over å få samla både straum og mobiltelefoni i same selskap. Dei konkurransedyktige prisane vart dog gradvis og nærast umerkbart auka over tid, og sat til slutt med både straum- og mobilabonnement som var mykje dyrare enn marknaden elles. Ved bytte av begge abonnement ved årsskiftet fekk eg høvesvis opphørsgebyr på straum og vart fakturert for ein heil ekstra månad på mobil. Ingen av desse vart informert om ved avtaleinngåing, men står med lita skrift gøym i eit hav ord i dei respektive avtalane. Styr unna om du kan!

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:47

Hei og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Abonnementet Garantistrøm er ren svindel.

Omtale av  Øystein S

Jeg ble lurt til å inngå abonnementet Garantistrøm. Det superflotte med dette abonnementet var "prismatch", som skulle bety at jeg uansett ville ha markedets billigste strøm. (Fortalte dørselgeren.) Etter kort tid endrer Fjordkraft ensidig avtalen slik at jeg ikke lenger har prismatch. Jeg kunne heller ikke komme ut av avtalen. Deretter priset Fjordkraft strømmen i mitt abonnement slik at jeg i realiteten har hatt "Garantert høyeste strømpris." Altså svindel.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:46

Hei Lasse og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at bindingstid og tilhørende bruddgebyr informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Elendighet

Omtale av  Hrund E

Jeg byttet til Fjordkraft etter at de lovde billig mobil. Der ble jeg lurt og fikk en flere tusen kr regning etter en måned. De hadde da ikke informert om at det var MEGET DYRT å ringe til Island. Når jeg pratet med dem møtte jeg arroganse uten like. Har byttet mye strøm og mobil, og aldri havnet i et slikt uføre :-(

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:46

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale eller mobilabonnement basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Raske til å øke prisen , men trege til å sette den ned

Omtale av  Tor

Vanskelige å få kontakt med for å få rettledning om bedre priser. Bør ha en kundekonsulent som kan rettlede. For sent å tilby 500 kroner når du alrede har valgt en annen leverandør

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:46

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Slett kundeservice

Omtale av  Hege

Arrogante og lite samarbeidsvillige når man klager. Innrømmer ingen feil og forsøker å legge skylden over på meg som kunde

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:46

Hei Hege og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR