Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 346 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 346 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 346 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
100
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 346 verifiserte omtaler på Bytt.no

Har åkt sine gebyr.

Omtale av  Trond R

Har fått melding om at fjordkraft har økt sine gebyr på kWh time

Svar fra Fjordkraft
16.01.2024 14:41

Hei Trond! Takk for tilbakemeldingen. Fra tid til annen er det dessverre nødvendig å øke prisen på våre avtaler, spesielt i disse tider med høyere kostnader generelt i samfunnet. Dette påvirker også oss som kraftleverandør, som har lave marginer på videresalg av strøm. Husk at du kan redusere strømfakturaen din ved å flytte deler av strømforbruket til de billigste timene i løpet av dagen. Spotprisen for strøm endres fra time til time, da er Fjordkraft-appen, hvor du kan se hva strømmen koster time for time, et godt verktøy for å gjøre totalsummen på fakturaen lavere. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Strømprisene er for høye..

Omtale av  Odd U

Alt for store strømpriser.... Dårlig kommunikasjon... Ujevne priser...

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:17

Hei Odd! Takk for tilbakemeldingen. Strømprisene er dessverre høye for tiden over hele landet, dette merkes på lommeboken. Spotprisen for strøm endrer seg time for time, så det kan være lurt å følge med på hvor mye strømmen koster, slik at man kan prøve å flytte deler av forbruket til de timene hvor spotprisen er lavere. For å få best mulig oversikt over strømprisene anbefaler vi å laste ned Fjordkraft-appen. Da kan du sjekke strømprisene den dagen, og klokken 13:00 publiseres også morgendagens strømpriser, slik at en kan prøve å planlegge. Om man ikke ønsker å bruke appen er det en god huskeregel å unngå tidsrommene hvor folk flest bruker strøm. Timene når folk kommer hjem fra jobb og lager middag er ofte de timene som er dyrest, vanligvis mellom 16:00 og 19:00. Strømmen er ofte billigere i helgen enn i ukedagene også! Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på 23 00 61 00 for andre strømsparetips. Med vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft

Oppsummert

Omtale av  Frank W

Dårlig oppfølging på avtalen før den utgår og altfor høy påslag per kwt

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:42

Hei Frank! Takk for tilbakemeldingen. Ved prisendringer vil man alltid varsles skriftlig minst 30 dager før endringen trer i kraft, slik at en vet på forhånd om man får en ny pris, og når den gjelder fra. Om du ikke har fått et slikt varsel anbefaler vi å ta kontakt slik at vi får sjekket nærmere hva som har skjedd. Når det kommer til påslaget så finnes det strømselskap med lavere påslag, men husk at påslaget bare er en liten del av strømfakturaen, i hvert fall nå som strømprisen er godt over 1 krone per kWh. Ved å ta i bruk Fjordkraft-appen kan du med enkle grep redusere din strømfaktura ved å flytte deler av forbruket ditt til timer der strømmen er billigere. Vi tilbyr blant annet smartlading for elbiler, slik at en kan unngå de dyreste timene når bilen skal lades. Da kan du potensielt spare mer penger enn ved å bare bytte til en leverandør som har lavere påslag. Hvis du ønsker flere tips som kan redusere forbruket og strømprisen er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter på 23 00 61 00, eller sende en e-post til [email protected]. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft

Ræva app

Omtale av  Lars

Avtalen står på min samboer, men får ikke tilgang til appen lengre, selv om de skryter av flere brukere. Fryktelig dårlig informasjon på nettsidene.

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:48

Hei, Lars! Takk for din tilbakemelding. Grunnet omlegging av baksystemer i app er dessverre tilgang for gjester tatt ut av drift for en liten periode fremover. Tilgang for gjester vil komme tilbake. Inntil ny løsning er på plass kan din samboer være innlogget på flere enheter samtidig, og da kan samboer logge inn på din enhet slik at du har tilgang. Vi setter stor pris på forbedringsforslag så om du har noen gode tips til utforming av nettside er du hjertelig velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Veldig fornøyd

Omtale av  Tove

Veldig bra kundeservice, og veldig korrekte. Har desverre blitt veldig dyre.

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:38

Hei, Tove! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er dessverre i en dyrtid som treffer oss på samme måte som følge av at vi betaler renter for strømmen vi legger ut for våre kunder, og da må vi øke påslagene våre for at det skal gå rundt på en fornuftig måte. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Veldig fornøyd med kunde Servis

Omtale av  Josef B. L

Bra strømselskapet. Veldig fornøyd med kunde Servis Veldig for nøyd kunde

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:32

Hei, Josef! Takk for din tilbakemelding. Vi er svært glad for at du er fornøyd med tjenestene vi leverer til deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Skifte fra innlansSpot til timespot.

Omtale av  Svein R

Er ikke lenger interessert i å betale mer for et produkt fra en leverandør som i utgangspunktet tjener nok fra før av og skal sko seg enda mer på en vare som folk må ha. Grådighet kalles dette. Finnes andre leverandører med betydelig bedre avtaler. Blir nok bytte da jeg har fått sondert markedet.

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:31

Hei, Svein! Takk for din tilbakemelding. Vi som kraftleverandør har lave marginer på videresalg av strøm og da må vi dessverre øke påslaget på avtalen for å drive fornuftig og samtidig videreutvikle nye tjenester som kan hjelpe våre kunder å spare strøm. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Fjordkraft har 1 346 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR