Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lurer på kunder avtaler de ikke forstår, nekter å rette opp feil de gjør. Masse fastavgifter
Hei Eileem Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelser og kunde tilfredshet høyt, så vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen. Ta gjerne kontakt med oss på telefon slik at vi kan bistå deg videre i denne saken. Vennlig hilsen Kristine, Fjordkraft
Vår opplevelse med Fjordkraft. I begynnelsen av juni ble jeg oppmerksom på at Fjordkraft hadde overfakturert sameiet vårt siden oppstarten av avtalen i starten av 22. Tok da kontakt, og siden den gang har det vært x antall eposter frem og tilbake. Overfaktureringen er på nærmere 7 000,- kroner, der Fjordkraft tilbød å møtes på "midten", og kompensere med kroner 2 000,-. Har senere foreslått å dekke alt bortsett fra Fornybar energi, som summerer seg til nesten kroner 2 500,-. Dette var ikke nevnt i tilbudet som vi godtok, men har kommet til i vilkårene i senere tid, og er noe vi tydeligvis må godta, ettersom vi ikke har protestert, da vi ikke har blitt gjort oppmerksom på at dette var noe som de hadde begynt med... Saken er ikke over ennå. "Men ikke nok med det", på siste faktura som jeg ikke sjekket før den automatisk ble betalt, har det blitt fakturert bruddgebyr på kroner 3 000,-, + variabelt (hva nå enn det er) bruddgebyr på ca. 1 350,-. Jeg skulle gjerne vært fri fra klørne til Fjordkraft, men har per nå ikke sagt opp avtalen (som har en oppsigelsestid på 12 måneder!!), og skal derfor ikke ha bruddgebyr. Saken ble tatt opp med kundeservice, der jeg har bedt om tilbakebetaling av det som er betalt for mye. Systemene til Fjordkraft tillot ikke dette, så ønsket skulle løftes til et høyere nivå, så får vi se hva de allmektige kommer frem til, både med bruddgebyr og det andre de har overfakturert. Om du kjære leser, som har tatt deg tid til å lese igjennom vår frustrasjon, ikke har skjønt at dere ikke bør takke ja til tilbud fra Fjordkraft, så sier jeg det helt klart nå, STYR UNNA FJORDKRAFT!
Hei Thomas og takk for din tilbakemelding. Vi ønsker at våre kunder skal være fornøyde og det er derfor leit å høre at du har hatt denne opplevelsen her hos oss. Eventuelle bruddgebyr skal opplyses om i salget og stå i tilbudet man får tilsendt. Dessverre så får jeg ikke sett hva avtale du har. Dette høres ut som en bedriftsavtale med forvaltning. Dersom dette stemmer så betyr det at prisen på deler av strømforbruket ditt blir prissikret, ved at Fjordkrafts kraftforvaltere kjøper strøm til en avtalt pris for levering i framtiden. Om du skulle ønske å ringe oss igjen så er vi åpen mandag-fredag mellom klokken 09:00-16:00. Med vennlig hilsen Kundeservice - Fjordkraft Privat.
Fjordkraft mobil. Kostet 250 i mnd. Plutselig ble det endring i avtale vilkår. Så prikk jeg regninger på 3000kr mer i mnd fordi jeg ringte over 10000min. I mnd. Uten at jeg ble varslet. Prøvde og klage men de vil ikke gi noe tilbake.
Hei Emil Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelse og kunde tilfredshet høyt, så vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon om du ønsker videre bistand i denne saken. Vennlig hilsen Kristine, Fjordkraft
Valgte å bytte fra Fjordkraft, da jeg fikk et bedre tilbud som halverte strømregningen min. Etter jeg byttet ringte dem å lovte å gi meg et bedre tilbud. Først fikk jeg bare helt likt tilbud som jeg hadde først. Deretter sendte de meg ett dårligere tilbud enn jeg fikk hos min nåverende strømleverandør. Jeg sa tydelig nei til dette, men uansett hva jeg sa så pushet selgeren tilbudet på meg. Han kom også med direkte usannheter som at jeg ville tjene inn prisforskjellen på trumfbonus, noe som er helt feil. Til slutt sendte jeg mail direkte til dem og ba dem fjerne meg fra ringelisten sin. Etter dette presterer de og fortsette å ringe meg, til tross for at de på mail lovet å slutte å ringe. Useriøst selskap som jeg ikke anbefaler til noen.
Hei! Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en slik erfaring med oss. Det er absolutt ikke slik vi ønsker å opptre. Hvis du tar kontakt med oss på kundeservice, enten på Chat, epost eller telefon skal vi sørge for at du er fjernet fra vår ringe liste. Du kan ta kontakt på epost; [email protected] eller telefon; 23 00 61 00. Mvh Fjordkraft Kundeservice.
God service og ryddig aldrig noe feil i faktura lettå komme i kontakt med
Hei Andreas! Tusen takk fin tilbakemelding. Hyggelig at du er fornøyd. Med vennlig hilsen Henriette, Fjordkraft.
Grådig bruddgebyr som ikke var opplyst om ! Vil advare alle som vil bruke Fjordlraft
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker at våre kunder skal være fornøyde og det er derfor leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Eventuelle bruddgebyr skal opplyses om i salget og stå i tilbudet man får tilsendt. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 23006100 om du ønsker videre hjelp med denne saken. Vennlig hilsen Live, Fjordkraft
Ble lovet app oversikt via Fjordkraft bedrift, noe som ikke var tilfelle, må nå stå for en regning på over 10500,-kr hvor av 3000,-kr for oppsigelse, de skal selge strømmen som er kjøpt inn på avtalen, noe jeg heller aldri ble fortalt ved kontraktssignering, ingen ting godt og si om Fjordkraft, det som selges og de som tar telefonen holder ikke sine ord.
Hei Stig! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med kundeservice på bedriftsavdelingen vår for å få hjelp til dette. Vennlig hilsen Karine, Fjordkraft