Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er billig på starten for deg som ny kunde, etterhvert betaler du nesten 2 ganger dyrere enn marked prisen. prisen er på 160,94 øre/kW hos ander strømleverandører, jeg betalte 279,99 øre/kWh, hos Fjordkraft. nådd til å bytta til.....
Hei og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at informasjon om avtalen og tjenester skal informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Forferdelige lure selgere prisen blir aldri så billig som den skal få deg til og tru. Skal ha betalt for alt og tar aeg mange 1000kr i betalt for og videresende bestillinger fra markedet deres
Hei Martin og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at informasjon om avtale og tjenester informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ikkje kjem ein gjennom på tlf. Og ikkje virkar chatten, dette er elendig service
Hei Bjørn og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har gjentatte ganger i oktober, november og nå januar ringt kundeservice. Ventet i opptil 63 minutter, da orker jeg ikke mer å legger på. Hjemmesiden gir ikke svar på mitt spørsmål. Hva med å tilby tilbakering? Hvis jeg fikk kontakt, så kanskje servicen ikke er så værst?
Hei Emko, Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på. Vi har dessverre vært i en situasjon i vinter hvor pågangen til vårt kundesenter har vært svært høy. Vi har gjort mange tiltak og har også dessverre i perioder blitt nødt til å fjerne tilbudet om tilbakering. Nå er situasjonen normalisert igjen og våre dyktige kunderådgivere er tilgjengelig for å hjelpe våre kunder på den aller beste måten. Igjen, takk for tilbakemelding og ønsker deg en fortsatt god uke. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
PowerSpot et ikke spotavtale. Den såkalte spotprisen ligger ca 20% over den egentlige spotprisen + påslag og månedskostnad. Må seff bytte raskt. Kan ikke betale kr 10 000,- for å spare 1000kr på en TV…
Hei Sigrid og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Kan forsikre deg om at Powerspot er en spotpris avtale. Hos oss er du alltid velkommen til å ta en prat med oss så finner vi sammen en god avtale som passer for deg. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ble lurt inn i en ny strømprisavtale av en innpåsliten telefonselger. Ba om å få tilbudet på e-post for å kunne ta en skikkelig vurdering og ha muligheten for et informert valg. Fikk beskjed om at tilbudet var tidsbegrenset og kunne kun komme via SMS, og at jeg deretter måtte svare JA på sms. Når jeg derimot går inn for å benytte meg av angreretten, finner jeg ut at fjordkraft sin chat ikke fungerer, og etter 45 minutter på telefon til kundeservice måtte jeg gi opp.
Hei Anton og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at angrerett, bindingstid og tilhørende bruddgebyr informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har vært forutsigbar og fungert bra for meg som bruker
Hei Trond, Takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd. Husk å laste ned appen og benytte deg av fordelsprogrammet vårt om du ikke gjør det allerede! Med vennlig hilsen, Oss i Fjordkraft