Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har gjentatte ganger i oktober, november og nå januar ringt kundeservice. Ventet i opptil 63 minutter, da orker jeg ikke mer å legger på. Hjemmesiden gir ikke svar på mitt spørsmål. Hva med å tilby tilbakering? Hvis jeg fikk kontakt, så kanskje servicen ikke er så værst?
Hei Emko, Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på. Vi har dessverre vært i en situasjon i vinter hvor pågangen til vårt kundesenter har vært svært høy. Vi har gjort mange tiltak og har også dessverre i perioder blitt nødt til å fjerne tilbudet om tilbakering. Nå er situasjonen normalisert igjen og våre dyktige kunderådgivere er tilgjengelig for å hjelpe våre kunder på den aller beste måten. Igjen, takk for tilbakemelding og ønsker deg en fortsatt god uke. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
PowerSpot et ikke spotavtale. Den såkalte spotprisen ligger ca 20% over den egentlige spotprisen + påslag og månedskostnad. Må seff bytte raskt. Kan ikke betale kr 10 000,- for å spare 1000kr på en TV…
Hei Sigrid og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Kan forsikre deg om at Powerspot er en spotpris avtale. Hos oss er du alltid velkommen til å ta en prat med oss så finner vi sammen en god avtale som passer for deg. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ble lurt inn i en ny strømprisavtale av en innpåsliten telefonselger. Ba om å få tilbudet på e-post for å kunne ta en skikkelig vurdering og ha muligheten for et informert valg. Fikk beskjed om at tilbudet var tidsbegrenset og kunne kun komme via SMS, og at jeg deretter måtte svare JA på sms. Når jeg derimot går inn for å benytte meg av angreretten, finner jeg ut at fjordkraft sin chat ikke fungerer, og etter 45 minutter på telefon til kundeservice måtte jeg gi opp.
Hei Anton og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at angrerett, bindingstid og tilhørende bruddgebyr informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har vært forutsigbar og fungert bra for meg som bruker
Hei Trond, Takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd. Husk å laste ned appen og benytte deg av fordelsprogrammet vårt om du ikke gjør det allerede! Med vennlig hilsen, Oss i Fjordkraft
Ble lurt engang ser det ut som siden fant nylig ut at min strømm avtale er veldig dyr.. vet ikke om det er pga en kunde service fyr ble sur at jeg prøvde å benytte angre rett engang som en forje omtale her eller hva.. men forsatte å ha fjordkraft å min avtale er mye dyrere en andre her.
Hei Per og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Siden strømmarkedet og priser varierer veldig i løpet av året vil det kunne finnes samme type avtaler, men med ulike vilkår som er anpasset prisbilde når man bestiller avtalen. Hos oss er du alltid velkommen til å ta en prat med oss så finner vi sammen en god avtale som passer for deg. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Satt meg på en dyrere grunnavtale uten å gi beskjed. Fikk beskjed at det hadde skjedd en feil. Men kunne ikke rette det opp heller. Da de sluttet med prismatch sendte de ut papir faktura til veldig mange med gebyr på 69 kr. Har nok tjent godt på Uopperksomme kunder,da de mest sannsynlig visste de kom til å miste mange kunder da de sluttet med prismatch. Styr unna dette selskapet.
Hei Kim, Takk for din tilbakemelding. Det var trist å høre. Vi har automatisk mailvarsling (og sms om man setter på varsling for dette) når prisene endrer seg. Det stemmer at vi har gebyr på papirfaktura. Dette er fordi vi foretrekker av våre kunder velger en digital faktura (e-faktura eller mail) fremfor papir. Jeg kan herfra ikke se hva som har skjedd med produktet, men jeg håper du tar kontakt på nytt slik at vi kan ordne opp for deg. Husk at du som kunde kan velge å bli satt over til et annet produkt om du ønsker det. Med vennlig hilsen, Oss i Fjordkraft
dyrt høy påslag og høy månedsavgift kundeservice ikke bra må vente lenge selger deg den dyreste avtale
Hei Tom, Takk for din tilbakemelding. Det var kjedelig å høre at du hadde en så dårlig erfaring med vår kundesenter. Om du ønsker en god spotavtale, kan jeg tipse deg om at vi for tiden har et godt kampanjetilbud på vår forside. Den kan du også bestille gjennom vårt kundesenter om du foretrekker å gi de en ny sjanse. Det er en spotavtale (spotpris spesial) som gjør at du betaler time for time og dermed kan bruke strøm når den er billigst. Appen vår viser deg når det er billigst å feks lade el-bil eller sette på en vask. Om du ønsker mer forutsigbarhet, så har vi akkurat lansert spot med forvaltning. Siste tips: Husk å bruke Trumf-fordelen om du er medlem da får du 2% bonus over forbruket ditt! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft