Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min dokumentasjon fra bestillingen stemmer ikke overens med hva og hvordan Fjordkraft sier jeg har bestilt. Om jeg hadde takket ja til Trippelgaranti, mener jeg det er uetisk og dårlig forretningsmoral å prøve å selge en forsikring som skal dekke arbeidsledighet til en pensjonist. De har fødselsdato og bør kunne gjøre denne vurderingen
Hei og takk for tilbakemeldingen. Vi beklager om du har fått et produkt du ikke har bestilt. Trippelgaranti tjenesten dekker Arbeidsledighetsforsikring, og forsikring ved sykemelding er som før dekket frem til 65 år. Aldersbegrensning på 75 år gjelder for egenandelsdekningen + sykehusinnleggelse og død for alders og /uførepensjonister. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag.
I tillegg til bra pris og nettside gir Fjordkraft rabatt på en rekke nettbutikker.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt at du er fornøyd med oss. Ha en fin dag videre Vennlig hilsen, Fjordkraft
Ringer dem og får en god info om strømavtaler. Virker som de er ærlig .
Hei Sia, Tusen takk for din tilbakemelding, det er veldig kjekt å se at du er fornøyd med oss. Vi ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
lurer kunder med lovnader om billigere strømavtale som man ikke får. Når man kontakter dem har de lite greie på hva de driver med. De visste ikke engang at vi hadde vært strømkunde der de siste månedene. mye rot og dårlig kundeservice.
Inngikk en avtale om pristak, men den er oppjustert mange ganger og blitt mye høyere enn det jeg trodde når jeg inngikk avtalen!! 😡😡
Hei Kai, Vi har tidligere i vinter tilbudt strømavtaler med pristak, da vi i en tidsbegrenset periode garanterte at prisen ikke overskred pristaket. Stømprisene har i en lang periode svinget veldig og derfor har du nok opplevd flere prisvarslinger på kort tid og det beklager vi. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice for ett godt tilbud på strøm. Vi ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Har alltid fått hjelp når vi har tatt kontakt. Positivt
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Og veldig kjekt å høre at du er fornøyd. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Fjordkraft endrer avtalevilkårene uten å opplyse deg om dette via SMS, brev eller e-post slik de er pliktig til iht markedsføringsloven. De opplyser om dette kun dersom du skulle logget deg inn på Min Side. Mange kunder lever i den tro at de har en gunstig spotpris avtale, siden det var dette de opprettet. Fjordkraft endrer så avtalen etter en stund med nye betingelser (les: dyrere) og endrer gjerne navnet på avtalen også. Eksempelvis kunne jeg ikke oppspore min nåværende utdaterte dyrere spotprisavtale på hjemmesiden til Fjordkraft. Jeg spurte også Fjordkraft om de kunne vise til varsling for hver endring de hadde gjort de siste 2 årene. Da la vedkommende på røret. Det er ikke mulig å endre avtale via Min Side.
Hei, Hans! Det er synd å lese at du har hatt en dårlig opplevelse, dette skulle gjerne både du og vi vært foruten. Det stemmer at endringer tidligere ble varslet på Min Side, man kunne i tillegg skru på epost- eller SMS-varsling om man ønsket dette. Siden starten av 2021 har vi endret på dette, slik at alle kunder får enten en epost eller en SMS, i tillegg til at endringen varsles på Min Side. Alle varsler som er sendt har vært i henhold til de avtalevilkårene man har hatt som kunde i Fjordkraft, men løsningen med at man får SMS og/eller epost er absolutt enklere å forholde seg til, sammenlignet med den oversikten man har på Min Side. Varslingene du etterspurte fra vårt kundesenter skal du naturligvis få dersom du ønsker det, ikke nøl med å ta kontakt med oss igjen om du ennå ikke har fått det. Vi må bare beklage at du har hatt en dårlig opplevelse, og håper du gir oss en sjanse til å rette opp i inntrykket. Jeg vil forresten nevne at det for noen måneder siden ble enda enklere å bytte strømavtale. Man har alltid kunne gjøre dette via nettsidene våre, men ikke akkurat på Min Side. Dette er nå fullt mulig å gjøre på Min Side slik du etterspurte. Vi setter pris på denne tilbakemeldingen, og skal gjøre alt vi kan for å sørge for at du og alle andre som tar kontakt med oss får en bedre opplevelse enn dette. Ønsker deg en riktig fin dag videre!