Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Velg heller et annet selskap. Dårlig kundeservice. De er skråsikre i sine svar (til fordel kunde), så sjekker de nøyere, og da snur de 180 grader (mot kunde).
Hei Kenneth, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å se at du har denne opplevelsen med oss. Jeg får dessverre ikke sett hvilke tilfellet dette gjelder her, men ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret for en prat, slik at vi kan se nærmere på saken din. Du kan ringe oss på tlf: 23006100 (09:00-16:00). Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
I have the LO special price. A month after I joined their ‘deal’ increased by 1/3. I feel completely hussled. even with this supposedly special offer my energy bill is significantly higher. Live and learn I guess, changing companies today
Hi Katy, Thank you for your feedback. Sorry to hear that you are not satisfied. The price change is because of changes in the marked and other costs have increased a lot in the recent years. If there is anything we can help you with, please contact our customer service. Best regards Tanja, Fjordkraft
De lover mye, men holder det ikke. Kom til oss. Vi er bedre en alle andre.
Hei Knut, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du opplever oss slik. Gjerne kontakt oss på vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft.
Har solkonto fra fjordkraft, men nå har Fjordkraft endret vilkårene for dette med maks 2000KW/h oppspart, men tidligere var det ubegrenset, og 18mnd. oppsamlingstid. Har forståelse for at man endrer avtale, men Fjordkraft gjør dette med tilbakevirkende kraft. Så energi som har vært spart opptil 18mnd tilbake, tvinger nå Fjordkraft kundene å selge på en av årets rimeligste energi måneder, for å hindre at kunde kan benytte dette på valgfrie måneders bruk/utbetalinger som kunden har i gjeldende avtale. Dette er kynisk, spekulativt og grovt tillitsbrudd med eksisterende kunder. I tillegg informerer de ikke om dette via min side på nettet, eller på SMS som de er påkrevd. men kunde blir oppringt av kunderådgiver. Jeg forventer at dette blir mat for forbrukerombudet. Dette er den perfekte måten på å bli kvitt alle solcelle kundene sine :(
Hei, Vidar! Takk for din tilbakemelding. Så trist å høre at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold hos oss, men om du ønsker hjelp og informasjon i forhold til endringen som skjer på vår solkonto så kan du kontakte oss på telefon 23006100. Med vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
De nektet og la meg benytte meg av den lovpålagte angreretten på 14 dager, når megler hadde gjort en feil ved overdragelse og bestilte strøm fra fjordkraft som jeg ikke samtykket til. Fjordkraft nektet og opphøre strømavtalen og tilbakeføre til den leverandøren jeg hadde valgt, i tillegg så skulle de ha betalt for strømmen. Måtte nesten til med rettslige handlinger for og få det rettet opp, til slutt måtte megler ta kontakt og rydde opp. Fjordkraft driver uproft og utenfor loven.
Hei Joakim, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Angrefristen er 14 dager og løper fra dagen etter avtaleinngåelse (godkjent bestilling). Ved umiddelbar oppstart(som i dette tilfellet?) frafaller angreretten. Man har likevel ingen bindingstid og avtalen kan opphøre umiddelbart. Du betaler kun for strøm som er levert til deg frem til ønsket opphør. Vi kan ikke stå til ansvar for feil som blir gjort av megler, men er glad for at megler fikk ryddet opp. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft
De, og antagelig alle andre strømselskaper, opererer med sine egne begreper; umulig å sammenligne, særlig når jeg ber om at de sender meg et skriftlig tilbud, slik at jeg i fred og ro kan gjøre et forsøk på å sammenligne, så hører jeg ikke mer fra dem. Lurer!
Hei Lise! Takk for henvendelsen. Så synd å høre at du har den opplevelsen. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, slik at vi kan forklare og hjelpe deg med å sammenligne ulike strømavtaler. Du kan ringe oss på tlf: 23006100 (09.00-16.00) Vennlig hilsen Helene, Fjordkraft
Byttet til Fjordkraft i fjor da vi fikk solcelleanlegg på taket. Veldig fornøyd helt til de endret vilkår for solkonto som gjør at man ikke kan lagre mer enn 2000 kwt til uttak på vinter. I fjor hadde vi nesten 9000 som vi kunne porsjonere ut gjennom den dyreste og kaldeste perioden. Byttet tvert til annen leverandør
Hei Ninja, U.P! Takk for din tilbakemelding. Så trist å høre at du ikke er fornøyd med de nye endringene på Solkonto. Vi har forståelse for at du reagerer på disse endringene, men vi så oss nødt til å gjøre noen tiltak på den eksisterende Solkontoen siden risikoen for oss også har økt med uforutsigbare strømpriser. Vi ønsker fortsatt å tilby en Solkonto-tjeneste for kunder med solproduksjon, men da måtte vi også foreta noen endringer. Om du har spørsmål rundt den nye Solkontoen eller om det er noe annet du lurer på er du velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på 23 00 61 00 (åpent mandag til fredag fra kl. 9-16). Med vennlig hilsen Live, Fjordkraft