Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 346 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 346 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 346 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
100
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 346 verifiserte omtaler på Bytt.no

Uproft og utenfor loven

Omtale av  Joakim

De nektet og la meg benytte meg av den lovpålagte angreretten på 14 dager, når megler hadde gjort en feil ved overdragelse og bestilte strøm fra fjordkraft som jeg ikke samtykket til. Fjordkraft nektet og opphøre strømavtalen og tilbakeføre til den leverandøren jeg hadde valgt, i tillegg så skulle de ha betalt for strømmen. Måtte nesten til med rettslige handlinger for og få det rettet opp, til slutt måtte megler ta kontakt og rydde opp. Fjordkraft driver uproft og utenfor loven.

Svar fra Fjordkraft
23.05.2024 15:05

Hei Joakim, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Angrefristen er 14 dager og løper fra dagen etter avtaleinngåelse (godkjent bestilling). Ved umiddelbar oppstart(som i dette tilfellet?) frafaller angreretten. Man har likevel ingen bindingstid og avtalen kan opphøre umiddelbart. Du betaler kun for strøm som er levert til deg frem til ønsket opphør. Vi kan ikke stå til ansvar for feil som blir gjort av megler, men er glad for at megler fikk ryddet opp. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Strømselskapene skummer fløten på vår ukyndighet

Omtale av  Lise

De, og antagelig alle andre strømselskaper, opererer med sine egne begreper; umulig å sammenligne, særlig når jeg ber om at de sender meg et skriftlig tilbud, slik at jeg i fred og ro kan gjøre et forsøk på å sammenligne, så hører jeg ikke mer fra dem. Lurer!

Svar fra Fjordkraft
16.05.2024 09:13

Hei Lise! Takk for henvendelsen. Så synd å høre at du har den opplevelsen. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, slik at vi kan forklare og hjelpe deg med å sammenligne ulike strømavtaler. Du kan ringe oss på tlf: 23006100 (09.00-16.00) Vennlig hilsen Helene, Fjordkraft

Grådige og ikke konkurranse dyktige ved solkonto

Omtale av  Ninja U. P

Byttet til Fjordkraft i fjor da vi fikk solcelleanlegg på taket. Veldig fornøyd helt til de endret vilkår for solkonto som gjør at man ikke kan lagre mer enn 2000 kwt til uttak på vinter. I fjor hadde vi nesten 9000 som vi kunne porsjonere ut gjennom den dyreste og kaldeste perioden. Byttet tvert til annen leverandør

Svar fra Fjordkraft
14.05.2024 14:17

Hei Ninja, U.P! Takk for din tilbakemelding. Så trist å høre at du ikke er fornøyd med de nye endringene på Solkonto. Vi har forståelse for at du reagerer på disse endringene, men vi så oss nødt til å gjøre noen tiltak på den eksisterende Solkontoen siden risikoen for oss også har økt med uforutsigbare strømpriser. Vi ønsker fortsatt å tilby en Solkonto-tjeneste for kunder med solproduksjon, men da måtte vi også foreta noen endringer. Om du har spørsmål rundt den nye Solkontoen eller om det er noe annet du lurer på er du velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på 23 00 61 00 (åpent mandag til fredag fra kl. 9-16). Med vennlig hilsen Live, Fjordkraft

FJORDKRAFT SVINDEL1

Omtale av  Jan E. Ø

Ved aksept av avtale med Fjordkraft, skulle jeg bare ringe selger dersom jeg hadde bindingsavtale med eksisterende strømleverandør. Da jeg ringte ham fikk jeg til svar at nummeret var ikke i bruk. Fikk restartet min avtale med NorgesEnergi og unngikk bruddgebyr fra de. Fikk så et bruddgebyr fra Fjordkraft på kr. 7.000,- Hadde ikke angrerett som privat bruker da avtalen var gjennom bedrift. Som selvfølgelig ikke ble opplyst ved avtale. Utrolig at de kan drive på denne måten! Våre politikere må få stoppet denne svindelen!

Svar fra Fjordkraft
14.05.2024 09:03

Hei, Jan E. Ø Takk for din tilbakemelding. Dette må vi beklage, men forsøkte du å komme i kontakt med vår kundeservice(8-16) når du ikke fikk tak i selger? Vi ser dessverre ikke hvilken avtale du inngikk med oss basert på dette, men i tilbudet vi sender ut til kunder følger det med vilkårene som informerer om eventuell binding, oppgjør og/eller binding med brudd gebyr. Ved en bedriftsavtale vil vi alltid anbefale å kontakte din nåværende leverandør før et leverandør bytte for å forhøre seg hva som inngår i avtalen man har om man er usikker, slik at man unngår slike situasjoner. Vennlig hilsen Morten, Fjordkraft

Takke

Omtale av  Knut

Yes bra dette men solkontoen blir borte jo det er ikk

Svar fra Fjordkraft
13.05.2024 09:35

Hei Knut, Takk for di tilbakemelding. Så kjekt å sjå at du er fornøgd! Du nevner solkonto, denne har me nylig gjort nokon endringar på, ta gjerne kontakt om du har spørsmål til korleis den nye Solkontoen vil funka for deg :) Vennleg helsing Oddveig, Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Dårlig avtale for plusskunder med solkonto

Omtale av  Idar

Utrolig skuffet over endringer i vilkår for plusskunder med solkonto. Er vesentlige endringer i vilkår med begrensninger, økte gebyr, fortjenestepristak etc… Her er det bare å styre unna folkens for dette er nok markedets dårligste avtale per tid. Eg har funnet ny leverandør og skal nå skifte.

Svar fra Fjordkraft
10.05.2024 12:53

Hei Idar Takk for din henvendelse Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi har dessverre sett oss nødt til å gjøre noen endringer når det kommer til solkonto. Ta gjerne kontakt med kundesenteret på telefonnummer 23006100 dersom det er noe vi kan hjelpe deg med Mvh Kamilla Fjordkraft

Økning av pris.

Omtale av  Rita E. H. M

Prisene økes grunnet renta.Synes faktura er veldig høy allerede.

Svar fra Fjordkraft
02.05.2024 13:41

Hei Rita! Takk for din tilbakemelding. Generell prisstigning gjør dessverre at noen av avtalene våre øker i pris. Du er hjertelig velkommen til å kontakte vårt kundesenter så kan vi se om du har den beste avtalen for deg eller om vi har noe annet å tilby. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft

Fjordkraft har 1 346 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR