Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte fast pris avtale og den kunne de finne fram med engang måtte sende videre til Special Unit for å undersøke nærmere. Fikk oppgitt feil sum på strøm
Hei Nish Takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Fikk strømregning for januar som var tre ganger dyrere enn tidligere måneder, men får ikke opp fakturaen. Er ikke sendt på mail som den skal, finnes ikke i nettbanken, og ser kun beløpet på appen og nettsiden. Kommer opp «kunne ikke laste PDF». Har kontaktet Fjordkraft og purret mange ganger nå, men de får den ikke opp selv og sier at den ikke er lastet opp. Får beskjeden «regner med dere ser den om noen dager». Nå er vi i midten av mars, og det er fortsatt ikke løst! Jeg må få lov til å se fakturaen min når den er tre ganger dyrere enn vanlig! Dette holder ikke!
Hei Noah, Takk for din tilbakemelding. Jeg må beklage så mye for dine opplevelser med oss, det er ikke slik vi ønsker å framstå. Vi har hatt litt tekniske problemer med faktura visningen, dette skal nå være løst. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft.
Opplever at det er utrolig dårlig informasjon å få annet enn at strømprisene stiger! Fakturaen blir man jo ikke klok på. Kompensasjon fra staten blir trukket fra nettleia?? Men ingenting er trukket fra på regninga. Vi har brukt det vi har brukt, men det er jo ikke trekt fra. Føler vi blir lurt med en gjennomsnittlig regning på 6500 kr på en vanlig husholdning..
Hei Linda, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer som du skriver at kompensasjonen blir trukket fra på nettleien, dette vil du se på side 2/3 på fakturaen vår. Der vil det stå hvor mye kompensasjonen for sist periode er på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Styr unna! De lover lave priser og gunstige rabatter om du er medlem av en forbund. Viser seg at prisene endres uten at de sender varsel til forbruker, og det rett etter avtalen er inngått! Ved konfrontasjon med kundeservise er svaret at vi selv må holde oss oppdatert på avtalen i appen og at det ikke sendes ut melding med mindre vi har huket av for dette i appen.
Hei Lisbeth Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at en får gode avtaler og rabatter igjennom forbund og organisasjoner hvis en er medlem der. Varsler er mulig å få per sms hvis en ønsker dette. Det kan enten slås på av kundeservice eller du kan selv gjøre dette på min side eller i appen. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Hadde garantert fornøyd avatalen etter forrige eier og som en varibel pris avtale var det greit i starten, men har rett og slett blitt en scam i det siste året. Jeg bor i midt norge og for januar var i følge los.no på 32 øre/kwh, men på garantert fornøyd hadde de 209øre/kwh og 279 øre/kwh. Det laveste avtalen var på i fjor var 78.99 øre/kwh, men har siden august ikke vært under 100 øre/kwh og nå nærmer seg 300 øre/kwh. Selvom prisene i midt norge bare har vært over 60 øre/kwh 3 månder i året og selv da ikke over det laveste garantert fornøyd var på.
Hei Andrea. Takk for din tilbakemelding. Den store prisforskjellen mellom sør, midt og nord er ikke noe vi har sette tidligere. Jeg håper du tar kontakt med vår fantastiske kundeservice som kan veilede deg til å finne en god strømavtale for deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Useriøst, fastpris fikk jeg i flere måneder, men etter at strømprisene gikk drastisk opp, så endret de bare avtalen til variabel.
Hei Kjell Takk for din tilbakemelding. Hvis en har en fastprisavtale så varer dette for en periode. Etter denne er ferdig vil en have på en spotpris avtale. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår prisvinnende kundeservice som kan veilede deg til å finne en god avtale. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
bra hjemmeside. lett å følge med på forbruk ned til time
Hei Helge. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft