Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved en feil fra tibber ble mitt abonnement med fjordkraft oppsagt. Jeg har solceller, og har derfor en solcellekonto Ble oppringt fra fjordkraft, med spørsmål om dette var riktig. Jeg ble overrasket, da jeg ikke viste noe om dette. Saksbehandlern sa da at det var greit, min strømavtale var som før, med mine opptjente solkontotimer, ca. 11000 kvt, Dagen etter tok jeg igjen en telefon til fjordkraft kundeservice. Snakket med ei hyggelig dame, som kunne bekrefte at abonnementet var som tidligere, bare at månedsavgift var gått ned fra kr. 49,90 til kr. 19,90. Dette var bra, jeg takket. Dagen etter dette tok jeg en titt på min fjordkraft app. Her oppdaget jeg at solkontoen var slettet. Sendte umiddelbart en mail til fjordkraft, hvor de bekreftet at min avtale var opphørt, og at ny avtale var tegnet,. Solkontoen ville bli utbetalt til gjeldene spottpris som da var svært lav.Jeg skulle brukt dette opptjente til strømregninger på vinteren Tok nå kontakt med tibber, de beklaget, og på en mail tok de på seg feilen, men lurte samtidig om ikke fjordkraft hadde en måte å behandle feiloppsakte strømavtaler på Denne sendte jeg fjordkraft. Da det ikke skjedde noe, ringte jeg fjordkraft kundeservice. Her fikk jeg beskjed om at saken ikke var ferdigbehandlet, men systemet deres gjorde det vanskelig å tilbakeføre solkontoen.,men gikk ikke det skulle jeg som en kompansajon få 1000 kvt. Ikke noe skjedde, ny mail, men nå var alt negativt, ingen kompansajon, ikke lavere månedsgebyr, og mine kr. 10700 ikke utbetalt. Ligg unna fjordkraft
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi har så klart ikke noe ønske om at du skal sitte igjen med en opplevelse av dårlig kundeservice. Ettersom vi ikke kan se kundeforholdet ditt her, så anbefales det at du tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din.
Jeg hadde lenge en fastprisavtale og har nå byttet til spotpris. Fastavtalen ble i september rådyr. Spotprisavtalen jeg ble anbefalt å bytte til har ingen prisgaranti. Bytt.no har anbefalt meg å bytte til en leverandør som har prisgaranti. Jeg har spurt Fjordkraft om de har en slik avtale. Jeg venter på svar.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan dessverre ikke gå inn på ditt kundeforhold her, regner med du har fått svar på saken din nå. Hvis det er noe mer vi kan hjelpe med er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss. Ha en god dag.
verdiløs service,opptill flere timer i telefon,Det ende man hør er. Takk for at du venter,helet verdiløst
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager den lange ventetiden, vi har opplevd stor pågang den siste tiden blant annet pga. strømstøtten fra staten og strømprisene vi har opplevd i Norge i 2022. Hilsen Fjordkraft
I sommer ville jeg bytte til Tibber men fjordkraft ringte meg og overtalte meg til å bli hos de og ga meg en «forutsigbar fastpris avtale» med samme pris døgnet rundt. Det lønner seg lovet de. I oktober tok de 600øre/kWh, omtrent 4 ganger så høyt som resten av Oslo. Dette er ren svindel. Aldri mer fjordkraft. De burde bytte navn til Svindelkraft.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Svindler og lurer kunder over telefon over en lav sko. Endrer avtaler uten å gi beskjed. Lar sjefer ringe og true deg som kunde. Er helt latterlig hvor galt Fjordkraft opererer! De sletter lydopptak fra salg og nekter å la deg få noe av det skriftlige ut. Rett og slett for at dem vet dem svindler kundene og må dekke over det på alle måter.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Femsifret regning på "forutsigbar" avtale. Klin umulig å få tak i på telefon. Men med en gang vi bytter så ringer de opp for å hanke oss tilbake.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg føler meg lurt inn i en variabel strømavtale av to selgere som oppsøkte meg på døra for noen år tilbake. Først ga de inntrykk av at de skulle hjelpe meg med noe på strømmåleren min - å sjekke at alt var i orden. Det gikk sakte opp for meg at de skulle selge meg noe. Jeg gikk for en variabel strømavtale som liksom skulle gi beskyttelse mot oppgang i pris... Snakk om å sitte med skjegget i postkassa... Jeg har fått hjelp til å bytte til en strømavtale som vil spare meg 28.000 NOK i året. Jeg mener dette er svindel av folk som av ulike grunner ikke har mulighet til å følge opp denne type ting, og jeg synes det er skammelig!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.