Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Grei pris, men hadde en avtale som het "Full kontroll". Den store fordelen med denne var at kostnaden skulle fordeles jevnt utover året. Men med en gang prisene steg litt, så ble prisen justert opp uansett, så dette var det jo ingen verdi i.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Med betalingstjenesten som tidligere het Full Kontroll, nå Forutsigbar Betaling, utjevner vi kundens kostnader over tid slik at kunden slipper store variasjoner i fakturabeløp gjennom året. Da er det en saldo løsning i bunn der kundene betaler inn et fastsatt beløp ut i fra kundens årsforbruk, også trekker vi fra utgiftene for nettleie og strøm underveis. Ved store forbruks- eller prisendring foretar vi justering av beløpet ut i fra forventningene fremover, da justeres beløpet opp eller ned, alt ettersom. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
God oversikt via app. God avtale via andre medlemskap
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Det kommer stadig på nye påslag på strømregningen.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Man skal bare betale et avtalt påslag pr/kWh. Hvis du har fått påslag utover avtalevilkårene ber vi deg ta kontakt med oss slik at vi kan undersøke saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Har sammenlignet litt m Tibber og Fjordkraft er overraskende stort sett rimeligere , enkelt og greit i appen og følge m. Men kunne vært bedre/ tidligere ute m morgendagensstrømpris. Samtidig kunne det vært lettere å gå tilbake å se forbruk detaljer og strømstøtte tilbake i tid. Eller bra 😊
Hei, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd. Appen er i stadig utvikling og vi vil fortløpende forbedre brukeropplevelsen og samtidig utvikle nye tjenester og som skal hjelpe våre kunder med å redusere sin faktura. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
De endret avtalen uten å informere meg og legger på 500 kr gebyr hvis jeg går til et annet firma.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke riktig ut. Send oss gjerne en e-post til [email protected] så kan vi undersøke saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Helt grei. Fungerer ok til mitt bruk. Har ingenting å utsette på de.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at det fungerer for ditt bruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Likte ikke at de satte opp prisene på å være kunde
Hei, Lene! Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at de økte kostnadene ellers i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi nødt til å justere prisene for drive en sunn forretning og samtidig videreutvikle verktøy som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk og faktura. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft