Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De endret avtalen uten å informere meg og legger på 500 kr gebyr hvis jeg går til et annet firma.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke riktig ut. Send oss gjerne en e-post til [email protected] så kan vi undersøke saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Helt grei. Fungerer ok til mitt bruk. Har ingenting å utsette på de.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at det fungerer for ditt bruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Likte ikke at de satte opp prisene på å være kunde
Hei, Lene! Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at de økte kostnadene ellers i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi nødt til å justere prisene for drive en sunn forretning og samtidig videreutvikle verktøy som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk og faktura. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Er ikke fornøyd. Dager jeg slår av varmepumpe har jeg mere forbruk???
Hei, Tom! Takk for din tilbakemelding. Som strømleverandør har vi ingen påvirkning på ditt strømforbruk da vi kun selger strøm. Hvis du mener at du blir belastet for feil forbruk anbefaler vi at kontakter din lokale netteier da dem har ansvaret for måler og forbruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Prisøkning og brutte avtaler. Problemer med å få forbrukstatistikk .
Hei, Inge! Takk for din tilbakemelding. Det er riktig at vi har økt prisene som ellers i samfunnet. Når vi endrer på prisene varsler vi alle kunder minimum 30 dager før endring i henhold til vilkårene i avtalen. Hvis du ønsker forbruksstatistikk fra ditt anlegg kan dette enkelt hentes ut fra din lokale netteier eller www.elhub.no, da får du oversikt av ditt historiske forbruk uavhengig av strømleverandør. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Umulig å logge inn på appen. Kan ikke vaske klær når jeg ikke vet spotprisen😤
Hei, Tone! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med innlogging og oversikt i appen er det bare å kontakte oss på tlf: 23006100. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Appen er helt OK, men selve prisen er høy. Ser jeg fint kan spare et par hundrelapper i mnd med å velge noen andre da påslagene til Fjordkraft er høye og skal bli høyere. Ved sammenligning kommer ikke Fjordkraft inn på topp 50 billigste engang så det sier vel alt.
Hei, Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi er nok ikke blant de billigste leverandørene, men vi mener at man kan redusere sin faktura hvis man bruker verktøyene vi tilbyr i appen som å flytte forbruket mot de billigere timene, benytte smartlading til elbil. Snart kommer vi med varmestyring som kan redusere forbruk og kostnader ytterligere. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft