Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke opplevd noe problemer så langt. Positivt med en/samlet regning for strøm og nettleie, app`en er fin og oversiktlig for å følge med på pris, forbruk osv.
Hei! Tusen takk for din tilbakemelding. Kjekt å lese at du er fornøyd med oss :) Ha en god dag
Jeg synes jeg fra leverandøren ikke får noen nyttig informasjon.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du sitter igjen med denne opplevelsen av oss. Vi hjelper mer enn gjerne med å svare på spørsmål dersom det er noe du lurer på. Ha en god dag
Skjult "bruddgebyr" kr 1500 etter å ha vært kunde der i 14 mnd. Dårlig avtale, svak kundeservice. Møkkaselskap som ikke anbefales. Aldri mer!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du sitter igjen med denne opplevelsen av oss. Når kan ikke vi se kundeforholdet ditt her eller saken din, så ta gjerne kontakt med oss. Bruddgebyr/binding/oppsigelse skal komme tydelig frem ved avtale inngåelse og stå i kontrakten. Ha en god dag
Mangler totalt bakkekontakt og tror dem kan bare øke alle sine avgiter og tillegg. Nå er det fan meg nok!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan gå nærmere inn på din sak . Ha en god dag
Desember 2022 Godtok spott pris avtale, Feb.2023-Regning 10 tusenKroner "Jeg hadde ikke noen ny avtale?"
Hei! Takk for din tilbakemelding. Nå kan ikke vi ser kundeforholdet ditt her, anbefaler deg at du tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din. Ha en god dag
Er godt fornøyd. Har både hus og hytte hos Fjordkraft. Billig telefon også.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Dette var veldig kjekt å lese :) Ha en god dag.
Det negative: Ringte da jeg fikk nesten dobbel regning fra forrige måned og fikk beskjed fra kundeservice om at jeg hadde en avtale som hadde gjort det dårlig i flere måneder. Betalte da (som andre her påpeker) over tre ganger spotpris. Er smertefullt klar over at jeg må sjekke avtale, at målet er at de skal tjene penger osv, men de skryter jo ofte av å ville være de beste på pris. Kanskje de da ville ha tiltak som gjorde at vi betalte beste pris (siden jeg tydeligvis hadde en dårlig avtale). Dette var de veldig iherdige per telefon å rette opp i da jeg byttet selskap (merkelig det der). Sett på svarene de gir her inne der de sier at de gir tydelig beskjed mail, sms og via app om at prisene kan bli høyere. Så vidt jeg kan se er dette en vag mail om at prisene kanskje blir høyere etterfulgt av et lengere avsnitt der de forteller hvor flinke de er til å sette ned prisene. Stjernerangeringen på 2.2 syns jeg er veldig generøst. Det positive: De hadde iallefall vett nok til å skjønne at de skulle endre navnet på avtalen som het "garantert fornøyd"😂
Hei! Takk for din tilbakemelding. Strømavtalen du har hatt fungerer som sagt på den måten at vi foretar prissikringer i det finansielle strømmarkedet. Vi kjøper da strømmen frem i tid. Hensikten er ikke å slå spotprisen, men å tilby en mer forutsigbar strømpris, og dempe prissvingningene. Samtidig ser vi på forventet strømpris for perioden som kommer. Da vi sikret prisen for feks oktober, var prisforventningene høye. Når vi da fikk et kraftig fall i spotprisen grunnet mye nedbør, vind og andre faktorer som påvirker strømmarkedet, ble differansen mellom den variabel prisen vi kunne tilby og spotprisen unormalt stor. Den variable Avtalen endrer ikke pris like ofte som feks. spotprisen og gir deg mer stabile strømpriser. Dersom du ser tilbake på tidligere fakturaer du har mottatt, vil du se at du fikk mer ut av strømstøtten, siden din sikringspris lå godt under den gjennomsnittlige spotprisen i ditt prisområde. Dette gjorde at du betalte mindre for selve strømmen enn markedsprisen, men fikk like mye strømstøtte som noen med en spotpris under disse periodene. Strømstøtten som staten tildeler oss via netteieren er basert på den gjennomsnittlige spotprisen i ditt prisområde, ikke din avtalte pris. Dette er grunnen til at din faktura er så stor og du har fått mindre ut av strømstøtten i motsetning til tidligere perioder. Prisendringer sendes 30 dager før til kunder på min side og på epost eller sms, ut i fra hva som er valgt av kunde på min side. Ønsker deg en god dag.