Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De gjør nå om den avtalen jeg hadde . Da regner med den i 6 måneder og da regner jeg med at den blir med påslag . Har nå vært uten det tidligere , til jeg merket meg det , og bestilte på nytt!
Hei Inge, Godt å høre at du er fornøyd. Ut ifra beskrivelsen, kan jeg ikke se hvilket produkt du har med det høres ut som om du klarte å finne et produkt som passet deg. Jeg håper du har en fin dag! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Penser deg inn på dyre straumavtalar. Er fyrste som set opp prisen og soste som set ned. Dette er og straumlevrandøren for deg, om du ønskjer daglige sms med reklame, men krevjer at du loggar deg på nettsia deira for å sjå prisendringar.
Hei Sturla, Takk for tilbakemeldingen. Vi har ulike produkter, for eksempel spot, variabel og ulike tilleggsprodukter som Norsk Vannkraft. Husk at du har mulighet for å bytte avtalen dersom du ikke er fornøyd med produktet du har per i dag. Vi har også prismatch i tilfellet du skulle finne et bedre tilbud hos en annen leverandør. Prisendringer finner du enkelt og greit på minside, men vi sender det også på mail eller sms når vi har det. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Når jeg har fått 2.50 i påslag og 12 kr. På måned av et konkurrerende leverandør er min avtale mye dårligere.
Har Garentistrøm på 39øre kilowat time. Synes jeg fikk billig strøm i Januar , feb og mars
Hei Nils, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd med garantistrøm. Det var nokså kalt i starten av året så da var det nok bra at du valgte denne løsningen! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Fjordkraft har fungert godt for oss. Lite å klage på. Litt rot med administrasjon av kundeforhold fordi både min kone og jeg ønsker å ha innsikt i dette. Ikke så elegant som vi kunne ønske oss. Dog fikk vi god forklaring på hvordan vi skal løse dette. Test av strømavtale ga oss betryggende bekreftelse på at fjordkrafts selgere har solgt oss den beste avtalen
Hei Ola, Takk for tilbakemeldingen og godt å høre at dere er fornøyd. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre løsningene bedre og mer elegant og da er det bra at dere tok kontakt og fant en løsning. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Endte opp med strømregning på neste 5000 for februar. Ligger vanligvis på ca 2000. Et helt sinsykt prishopp..
Det som er bra med fjordkraft er appen deres, som gir deg is oversikt over forbruket ditt. Jeg har erfart at første strømregning er dyr så bare pass på dette
Hei Patrik. Så fint at du er fornøyd med appen, tusen takk for raus tilbakemelding! Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg dessverre ikke mulighet til å finne årsaken til at du opplever første regning som dyr. På generelt grunnlag kan jeg si at vi får denne tilbakemeldingen dersom en ny kunde ikke har hatt gjennomfakturering (strøm og nettleie på en faktura) hos sin forrige strømleverandør. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan avdekke om det er skjedd en feil i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft.