Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fjordkraft har fungert godt for oss. Lite å klage på. Litt rot med administrasjon av kundeforhold fordi både min kone og jeg ønsker å ha innsikt i dette. Ikke så elegant som vi kunne ønske oss. Dog fikk vi god forklaring på hvordan vi skal løse dette. Test av strømavtale ga oss betryggende bekreftelse på at fjordkrafts selgere har solgt oss den beste avtalen
Hei Ola, Takk for tilbakemeldingen og godt å høre at dere er fornøyd. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre løsningene bedre og mer elegant og da er det bra at dere tok kontakt og fant en løsning. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Endte opp med strømregning på neste 5000 for februar. Ligger vanligvis på ca 2000. Et helt sinsykt prishopp..
Det som er bra med fjordkraft er appen deres, som gir deg is oversikt over forbruket ditt. Jeg har erfart at første strømregning er dyr så bare pass på dette
Hei Patrik. Så fint at du er fornøyd med appen, tusen takk for raus tilbakemelding! Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg dessverre ikke mulighet til å finne årsaken til at du opplever første regning som dyr. På generelt grunnlag kan jeg si at vi får denne tilbakemeldingen dersom en ny kunde ikke har hatt gjennomfakturering (strøm og nettleie på en faktura) hos sin forrige strømleverandør. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan avdekke om det er skjedd en feil i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Bra app, men dårlig forklaring via telefon på hva jeg egentlig betaler for
Hei Ole, Takk for tilbakemeldingen og flott å se at du er fornøyd. Det er litt vanskelig å vite hva du lurte på i forhold til pris ut ifra meldingen her. Det er bare å sende oss en melding med dine spørsmål om pris, så vil vi svare deg. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Denne strømavtalen er forbrukerfiendtlig. Umulig å vite hva strømregningen kommer på og når den er dobbelt så høy som forventet får du kun tilbake 150kr om du bruker garantien.
Hei Are. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med kundeforholdet ditt hos oss. I appen vår kan man alltid får oversikt over forbruk og priser, som kan gjøre det lettere å estimere hva strømregningen vil komme på. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg har i lengere tid korrespondert med kundesenteret og påvist at de har dobbelt påslag i forhold til spotprisavtalen, men de bruker hersketeknikk og bortforklaringer.
Hei Bjørn. Takk for din tilbakemelding. Vi beklager for din opplevelse med oss. På minside kan du alltid få oversikt på hvilken strømavtale du har og prisinformasjon. Husk at vi tilbyr prismatch til alle våre kunder om man skulle finne et bedre tilbud. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Er litt dumt , vi må følge med på den billigste strømmen og gi beskjed til Fjordkraft , etter at avtalen er godt ut og fornye med den beste avtalen