Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette har vært en god avtale som nå blir betraktelig dyrere.
Hei Tanja, Takk for din tilbakemelding! Nå vet jeg ikke hvilken avtale du har, men om du tar kontakt med oss så skal vi hjelpe deg med å finne den riktige avtalen for deg. Du når oss på 23006100 mellom 09:00 - 16:00 alle hverdager. Vennlig hilsen Morten, Fjordkraft
Dyre påslag. Men aller viktigst: dårlig service og tullete tilbud (reklame for 3djepart) i appen.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele dine tanker med oss. V beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med våre priser og kundeservice. Dine synspunkter er viktige for oss, og vi skal se nærmere på reklamen i appen Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både våre priser og tjenester, og setter pris på din tilbakemelding. Takk igjen for at du tok deg tid til å skrive til oss, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om det er noe vi har misforstått. Vennlig hilsen Jonathan, Fjordkraft
Har tegnet en avtale forutsigbar 70 uten binding og oppsigelse i 2022. Men luringene har klart og bake inn en løsning som en må betale seg ut av sikringen dem har gjort. Koster over 4000,- da hvor et brudd hadde kostet 3000,- Denne avtalen var ingått for og kunne få en forutsigbarhet i strømmen men det viser deg at dette er en måte for dem og kunne fortsett sin mafia virksomhet. Styr unna Fjordkraft og måten dem driver på. Bare lureri :(
Hei Jan! Takk for din tilbakemelding. Ser at dette gjelder en bedriftsavtale som vi ikke har innsyn i her. Ta gjerne kontakt med kundeservice på telefonnummer 23 00 61 00, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Beste selvskapt jeg har vært i. De siste 10 årene har jeg vært trofast kunde.
Hei Bilal. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen fra deg! Ønsker deg en fin helg :-) Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Prosent har økt veldig mye , jeg klarer ikke å betale så mye.
Hei, Takk for din tilbakemelding! Det er trist at du mener at prisene har økt mye. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice. Da kan vi se over avtalen din og kanskje tilby deg en billigere avtale. Hører fra deg! Mvh Frank Fjordkraft Kundeservice
Valgte Fjordkraft via megler etter boligkjøp. Det angrer jeg på nå. Når jeg mottok den første fakturaen, mottok jeg papirfaktura. Da fikk jeg gebyr på 49,-. Jeg hadde aldri gitt samtykke om å motta papirfaktura eller en gang blitt opplyst om valget. Selvfølgelig har de papirfaktura som standard... Følte med lurt. Fra før av har jeg allerede aktivert "Motta eFaktura overalt" under "Alltid efaktura" i Vipps innstillingene. Denne skal gjelde for alle nye bedrifter man oppretter avtaler med. Burde ikke vært vanskelig for Fjordkraft dette her. I tillegg til dyrt påslag, kom det månedlig gebyr på 49,- for selve spotpris avtalen. Ble fort dyrt. Jeg blir ikke å bruke Fjordkraft noe mer.
Hei Stian! Takk for din tilbakemelding. Endringen i finansavtaleloven fra 1. januar 2023 krever at man ikke kan kreve høyere fakturagebyr enn det som er faktiske kostnader ved å sende ut. Gebyret på 49 kroner gjenspeiler våre kostnader i forbindelse med dette. Vi analyserer nå videre egne kostnader knyttet til papirfaktura. Vi kommer til å redusere gebyret, men det er for tidlig å si hva det nye papirfakturagebyret vil bli. Det er dessverre slik at de økte kostnadene ellers i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi nødt til å ha disse prisene for drive en sunn forretning og samtidig videreutvikle verktøy som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk og faktura. Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft
Så nettopp en annonse fra Fjordkraft der de feilaktig markedsfører at de er første selskap med app som gir oversikt på variasjonene i strømpris (spottpris) Ren løgn. Lyse energi har lenge hatt en app som gir oversikt i variasjonene i strøpris time for time i døgnet så den som følger med kan spare mye på å bruke mest strøm, f.eks vaske klær når strømmen er billigst. Fjordkraft fremstår som det selskapet som markedsfører seg selv hissigst, men ikke la dere lure! Dette må kalles ulovlig markedsføring. Vil heller si: Ikke la dere lure. Styr unna Fjordkraft!
Hei Anita, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele dine tanker med oss, og forstår din bekymring angående Fjordkrafts markedsføring, men vi mistenker at du har misforstått annonsen. Appen vår tilbyr en unik spotprisprognose som viser forventede strømpriser fem dager fremover i tid, i motsetning til vanlige time-for-time priser for dagens og morgendagens strøm. Visning av spotprisen time for time er som du nevner ikke unik til Fjordkraft-appen, men vi har ikke klart å finne andre leverandører som tilbyr en lignende prognose. Takk igjen for at du tok deg tid til å skrive til oss, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om det er noe vi har misforstått. Vennlig hilsen Jonathan, Fjordkraft