Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når man logger inn på Min side står det «alt er betalt», enda man har mottatt ny faktura i nettbank, man kan altså ikke stole på informasjonen der, som bruker lengre tid på å oppdateres. På «min side» kaller Fjordkraft faktura for oktober for «strøm november» og faktura for november for «strøm desember», osv, noe som er svært misvisende. De har ingen e-post adresse oppgitt, og man får ingen svar på henvendelser via Min side, noe som er både dårlig kundebehandling og brudd på forvaltningsloven. Når jeg ringte de 20 min etter at de åpnet, stod jeg 21, 30 minutt i telefonkø før jeg fikk kontakt. Man må sette av god tid om man ønsker kontakt med Fjordkraft. I tillegg har de automatisk svarer som hvert 10.sek gjentar samme beskjed; med svært nasal og slitsom stemme. I det hele tatt: en grusom opplevelse, med enormt forbedringspotensial. Fra den største strømtilbyder i Norge, forventer man mer, som kunde. Det positive med Fjordkraft er at de tilbyr faktura hvor strømstøtte (nettleie) er trukket fra, og dette fremstår ryddig og positivt.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det er noen tilfeller at det sendes ut varsling om efaktura fra banken før faktura er ferdig opplastet/kvittert. Den er da altså ikke ferdig opplastet i systemene, min side da. Ettersom vi etterfakturerer så inneholder november fakturaen din strømmen for oktober. Vi har dermed tenkt at de var enklere om det står "strøm November" for at du har oversikt om at du har betalt en faktura hver måned. Tar tilbakemeldingen din videre :) Dessverre så er det tider hvor det er mye pågang hos oss, da oppstår det ventetid. Beklager for dette. Ha en god dag :)
I et par dager nå har ikke appen kunne vise spotpris. Dette må dere få ordnet fort, da dette er avgjørende for oss brukere.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Dette skal være løst nå, skulle problemet oppstå igjen så vit at dette står høyt på vår prioriteringsliste. Ønsker deg en god dag.
Jeg hadde full kontroll og ble fortalt at dette var en avtale som tok utgangspunkt ut i fra spotpris på strøm. Betalte en fast pris i måneden selv om prisen var høy eller lav og hvor mye jeg brukte i strøm. Bruker jo mer på vinter en sommer og dette utjevnet seg gjennom året. Det fungerte fint i starten, men tydeligvis var avtalen endret. Så når strømmen var lav må jeg fortsatt betale høy pris og ikke får noen strømstøtte. Det er jo direkte lureri. Var strømmen høy så betalte jeg mitt månedlig beløp og fikk det resterende som rest saldo fra Fjordkraft. Skjønner ikke at de kan holde på slik.....
Hei! Takk for din tilbakemelding. Med tjenesten Full Kontroll/forutsigbar betaling får du ganske enkelt fordelt kostnadene dine gjennom året – slik at du betaler et jevnt beløp hver måned. Fordi strømforbruket stadig endrer seg, vil det jevne beløpet noen måneder være høyere enn det faktiske forbruket ditt, andre måneder vil det være lavere. Men gjennom året jevner dette seg ut, slik at du ender opp med å betale det samme for strømmen som du ellers ville gjort. Full Kontroll er ikke en strømavtale, men en betalingstjeneste du bestiller i tillegg til den avtalen du allerede har. Ønsker deg en god dag :)
Veldig fornøyd med LoFavør sin avtale. Jeg slipper forhåndsinnbetaling
Hei! Takk for din tilbakemelding. Så bra å høre at du er fornøyd med LOfavør sin avtale. Ønsker deg en god dag videre.
Om vi er heldig å får kontakt blir vimøtt med en uforskammet person som ikke vil jobbe i stillingen den har. Personene er ikke det minste interessert i hverken å lytte eller prøve å forstå hva saken gjelder. Styr unna
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager en slik opplevelse hos oss, det er ikke slik vi vil oppfattes. Ønsker deg en god dag :)
Ble lokket av velkomstbonus. Strømavtalen gjelder for en hytte. Etter at strømprisene har gått i været, har det blitt en dyr fornøyelse.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Strømmarkedet er stadig i endring og endrer seg raskt.Så en avtale som er god i dag kan være dårlig om to dager. Vi kan ikke se kundeforholdet ditt her, men kan du ikke ta kontakt med oss så vi så sjekket opp i avtalen din ? Ha en god dag :)
Vi fikk endret til en rimeligere avtale, ved sjekk av Fjordkrafts avtaler. Endret på nett, uten å snakke med deres Kundeservice.
Hei! Takk for din tilbakemelding :) Så bra du fikk endret avtale og benyttet deg av hjemmesiden vår. Vi prøver stadig å gjøre det enklere for kunder å endre ting selv :) Ønsker deg god dag :)