Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde full kontroll og ble fortalt at dette var en avtale som tok utgangspunkt ut i fra spotpris på strøm. Betalte en fast pris i måneden selv om prisen var høy eller lav og hvor mye jeg brukte i strøm. Bruker jo mer på vinter en sommer og dette utjevnet seg gjennom året. Det fungerte fint i starten, men tydeligvis var avtalen endret. Så når strømmen var lav må jeg fortsatt betale høy pris og ikke får noen strømstøtte. Det er jo direkte lureri. Var strømmen høy så betalte jeg mitt månedlig beløp og fikk det resterende som rest saldo fra Fjordkraft. Skjønner ikke at de kan holde på slik.....
Hei! Takk for din tilbakemelding. Med tjenesten Full Kontroll/forutsigbar betaling får du ganske enkelt fordelt kostnadene dine gjennom året – slik at du betaler et jevnt beløp hver måned. Fordi strømforbruket stadig endrer seg, vil det jevne beløpet noen måneder være høyere enn det faktiske forbruket ditt, andre måneder vil det være lavere. Men gjennom året jevner dette seg ut, slik at du ender opp med å betale det samme for strømmen som du ellers ville gjort. Full Kontroll er ikke en strømavtale, men en betalingstjeneste du bestiller i tillegg til den avtalen du allerede har. Ønsker deg en god dag :)
Veldig fornøyd med LoFavør sin avtale. Jeg slipper forhåndsinnbetaling
Hei! Takk for din tilbakemelding. Så bra å høre at du er fornøyd med LOfavør sin avtale. Ønsker deg en god dag videre.
Om vi er heldig å får kontakt blir vimøtt med en uforskammet person som ikke vil jobbe i stillingen den har. Personene er ikke det minste interessert i hverken å lytte eller prøve å forstå hva saken gjelder. Styr unna
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager en slik opplevelse hos oss, det er ikke slik vi vil oppfattes. Ønsker deg en god dag :)
Ble lokket av velkomstbonus. Strømavtalen gjelder for en hytte. Etter at strømprisene har gått i været, har det blitt en dyr fornøyelse.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Strømmarkedet er stadig i endring og endrer seg raskt.Så en avtale som er god i dag kan være dårlig om to dager. Vi kan ikke se kundeforholdet ditt her, men kan du ikke ta kontakt med oss så vi så sjekket opp i avtalen din ? Ha en god dag :)
Vi fikk endret til en rimeligere avtale, ved sjekk av Fjordkrafts avtaler. Endret på nett, uten å snakke med deres Kundeservice.
Hei! Takk for din tilbakemelding :) Så bra du fikk endret avtale og benyttet deg av hjemmesiden vår. Vi prøver stadig å gjøre det enklere for kunder å endre ting selv :) Ønsker deg god dag :)
Fjordkraft legger til trippel garanti som vi ikke ønske, rett og slett snikinnføring.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se ditt kundeforhold her, anbefales det at du tar kontakt med oss så vi kan sjekke opp i dette med deg :) Ønsker deg en god dag
Byttet fra tibber og det var som og gå tilbake til steinalderen når man ser på app og smartstyring. App er utrolig treig, dårlig eller ingen støtte for smartlading med styring av lader. Puls/wattmeter støtte er dårlig og egentlig ikke brukende til noe, laster veldig trengt og kan ikke lastbalansere mot el billader. Også har det gjort om på fakturering og redusert trumf bonus opptjening. Byttet tilbake til tibber etter 2 måneder.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber stadig med å utvikle appen vår og gjøre den mer og mer optimal :) Ønsker deg en god dag :)