Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Passer bra for meg. Det er egentlig samme hvem som leverer 220 volt i huset. Jeg ønsker bare en bra avtale
Begynte hyggelig da jeg ble oppringt av agent fra ActivoSales. Var først snakk om fellestrøm til sameiet fra Fjordkraft, men gikk over til privat strøm da sameiet ikke har fellesstrøm. Men da jeg etterspurte skriftlig dokumentasjon på avtalen (Tak på spotpris på 59.90øre + 19kr fast mndspris) ble det mye om og men rundt at dette var "spesialavtale for sameier, men kunne få det som privatperson". Fikk omsider tilsendt en screenshot av en side fra deres salespitch, og da jeg begynte å forklare at jeg trengte mer enn dette da det ikke innholdt vesentlig innformasjon, så ble det brått sagt "Takk for tiden ha en fin dag", og la på. Klarer ikke se på Fjordkraft som seriøst aktør etter dette.
Hei Sondre, og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er svært beklagelig at vår salgsrepresentant var pushete. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Vi skal alltid informere godt om våre strømavtaler over telefon og gi den betekningstid man måtte ønske. Flott at vi får tilbakemelding på slik fremtoning slik at vi kan alltid kan jobbe for å bli bedre. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
3 ganger har jeg ringt inn og fortalt om tilbud fra andre, og de har sjekket og gitt meg det samme. Har hatt problemer med at jeg ikke har oppdaget prisforhøyelser. De har hatt altfor mange tilbud som har vært vanskelig å sjekke. Ellers bra med ekstratilbud.
Hei Per. Så fint at du har benyttet vår Prismatch! Ved prisendringer vil du bli varslet 14 dager før endringen trer i kraft. Dersom du har registrert e-post adressen din hos oss, vil du bli varslet både på e-post og i Min side. Du kan også velge å motta varsel via SMS, dette velger du selv på Min side. Jeg håper dette var oppklarende og ønsker deg en fortsatt fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dårlig internettside. Umulig å finne fram til dei foskjellige avtaler dei tilbyr.
Hei Arild, Takk for tilbakemeldingen din og godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. På nettsiden vår finner du våre mest solgte avtaler. Vi har noen avtaler gjennom organisasjoner eller i kampanjesammenheng som er begrenset til de som er medlem av en organisasjon eller ser kampanjen. Det kan være en grunn til at du ikke alltid finner alle våre avtaler på nettsiden vår. Med vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.
Skiftet fra en lureleverandør som ikke hadde opplyst om alle kostnader som viste seg på fakturaen. Fjordkraft klarte å få meg løs fra svindelavtalen, og nå er alt i orden.
Hei Per, Takk for tilbakemeldingen og velkommen til oss. Flott å høre at du liker appen vår. Du har kanskje sett det, men der ligger det også fordeler til deg som kunde samt at du kan vurdere om du har lyst å flytte mobil til oss også. Da har du alt på en plass. Med vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.
Ja ja. Får vel ta hovedskylden selv. Har tydeligvis hatt helt elendig avtale i årevis uten å sjekke mot konkurrenter. Men sjokkerende å se hvilket prispåslag jeg har pr kWh, også sammenliknet med det Fjordkraft ville tilbudt meg hvis jeg nå var ny kunde.
Hei Rs. Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du har denne erfaringen med oss. Akkurat som med f.eks bank eller forsikring bør man med jevne mellom ta en kikk på strømavtalen sin. Vi ønsker alltid å være konkurransedyktige på pris og møte våre konkurrenter i bransjen. Husk at hos oss har du uansett alltid Prismatch (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/) som betyr at vi matcher prisen hvis du finner en billigere avtale hos en av våre konkurrenter. Denne kan man bruke så ofte man vil. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Lett tilgjengelig. Selv om min opprinnelige mening er at nettselskapene burde solgt kraften. Kraftselgerne er ett unødvendig og byrokratiserende omsttningsledd som kun er forvirrende for kundene.
Hei Erling. Så kjekt at du har gode erfaringer med oss - det setter vi stor pris på å få høre. Håper du har fått anledning til å laste ned vår nye app - her finner du god informasjon om både strømforbruk og nettleie. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft.